صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهیابی موذن‌های نوجوان گیلان به رقابت‌های کشوری

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از راهیابی نفرات نخست نوجوانان موذن به رقابت‌های کشوری اسفند امسال در خوزستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حجت‌‌الاسلام ولی عادلی صبح امروز در جلسه اوقاف استان با اشاره به اعلام نتایج مسابقات اذان و ابتهال در گیلان، اظهار کرد: برای نخستین‌بار در کشور مسابقات […]

کد خبر : 222 | 9:11 ق.ظ | ۳ آبان , ۱۳۹۱

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از راهیابی نفرات نخست نوجوانان موذن به رقابت‌های کشوری اسفند امسال در خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حجت‌‌الاسلام ولی عادلی صبح امروز در جلسه اوقاف استان با اشاره به اعلام نتایج مسابقات اذان و ابتهال در گیلان، اظهار کرد: برای نخستین‌بار در کشور مسابقات اذان در مقطع سنی زیر 10 سال و به صورت آزمایشی با شرکت 24 موذن در گیلان برگزار شد.

وی افزود: در گروه سنی مذکور مهدی حسن‌زاد از رشت، محمد جواد شعبان‌زاده از رودسر و محمد حسین بزرگی از رشت جزو نفرات نخست تا سوم شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان، برترین‌های گروه سنی زیر 16 سال رقابت‌های اذان که با شرکت 33 موذن برگزار شده بود، را امیدرضا رحیمی از رشت با رتبه نخست عنوان کرد و ادامه داد: مجتبی بهبودی از فومن نیز به مقام دوم رسید و مهدی قربانی از آستارا سوم شد.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات اذان بالای 16 سال گیلان 29 شرکت کننده حضور داشتند، ابراز کرد: در این گروه سنی سید محمد مدنی از آستانه‌اشرفیه مقام نخست را به خود اختصاص داد، ابوالفضل زیبایی از لاهیجان دوم شد و محمد علی عنبری از رودسر به مقام سوم رسید.

به گفته عادلی نفرات نخست رده‌های سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال به مسابقات کشوری خوزستان در اسفند سال جاری اعزام می‌شوند.

وی درباره برگزاری مسابقات ابتهال گیلان نیز اظهار کرد: این مسابقات با شرکت 15 مبتهل برتر استان در جوار بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار شد.

این مسئول، عیسی صدفی از انزلی را دارای رتبه نخست مسابقات ابتهال استان معرفی کرد و یادآور شد: این شرکت کننده جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های ابتهال، ابوالفضل زیبایی از لاهیجان دوم و سید ابراهیم خامسی از فومن سوم شدند.

عادلی در ادامه از بیمه زائران و مراجعه کنندگان به بقاع متبرکه و مساجد خبر داد و متذکر شد: زائران بقاع مذکور زیرپوشش بیمه مسئولیت مشتمل بر هزینه‌های پزشکی و غرامت فوت، نقص عضو و بیمه آتش‌سوزی اماکن با مدیریت سازمان اوقاف قرار گرفتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد