صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به جامعه اسلامی استفاده می‌کند

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به جامعه اسلامی استفاده می‌کند گفت: امروز ماهواره ضد ارزش است و دولت باید در سالم‌سازی جامعه و توسعه ارزش‌ها بکوشد و در مقابل ضد ارزش‌ها بایستد. حجت الاسلام والمسلمین عزت‌الله معتمد در گفت‌وگو با تسنیم […]

کد خبر : 22213 | 2:37 ب.ظ | ۲۳ تیر , ۱۳۹۵

عزت‌الله معتمد ۲۱

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به جامعه اسلامی استفاده می‌کند گفت: امروز ماهواره ضد ارزش است و دولت باید در سالم‌سازی جامعه و توسعه ارزش‌ها بکوشد و در مقابل ضد ارزش‌ها بایستد.

حجت الاسلام والمسلمین عزت‌الله معتمد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: دلیل به نتیجه رسیدن حکومت اسلامی این بود که فرزندان انقلاب توانستند در مقابل استکبار جهانی مقابله کنند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف محوریت قرآن و اسلام است و از دامن زنان با حجاب و با عفت، فرزندان رشید و مجاهدانی پرورش یافتند که در میدان‌های نبرد  استکبار جهانی را زمین‌گیر و ناامید کردند تصریح کرد: همین جوانان و فرزندان انقلاب بودند که با ۸ سال مقاومت حتی یک قدم از خاک ایران را به دشمنان تحویل ندادند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز هم شاهد هستیم که فرزندان این مادران عفیف برای مقابله با استکبار جهانی به میدان‌های نبرد اعزام می‌شوند گفت: استان گیلان هم استثنا از سایر استان‌ها نیست.

حجت الاسلام والمسلمین معتمد با بیان اینکه باید مراقب و مواظب باشیم چون دشمن با شناخت کافی وارد میدان شده است اظهار کرد: دشمنان اسلام بر این امر آگاهند که سرچشمه اصلی این مجاهدت‌ها، شجاعت‌ها و شهادت‌طلبی‌ها از دامان مادران پاکی است که دارای عفاف و حجاب هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد تا عفاف و حجاب را آلوده کند و برهنگی را به جامعه اسلامی منتقل کند مطرح کرد: دشمن درصدد آن است تا این عفاف و حجاب که سرمایه ملت و جامعه اسلامی است را از ملت و جامعه ما سلب کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان با اعلام اینکه برخی از مسئولان توجه خاصی به بحث مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای ندارند گفت: خانواده‌ها باید بدانند و توجیه شوند که ماهواره‌ها همانند ظرف پر از سمی است که در اختیار آنها گذاشته شده و اگر درنگ کنند به‌طور قطع در این فضا قربانی می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین معتمد با بیان اینکه دولت باید به وظایف خود در موضوع دفاع از ارزش‌ها عمل کند خاطرنشان کرد: امروز ماهواره ضد ارزش است و دولت باید در سالم‌سازی جامعه و توسعه ارزش‌ها بکوشد و در مقابل ضد ارزش‌ها بایستد.

وی با اشاره به اینکه امروز باید تمامی مسئولان و مجلس شورای اسلامی با قاطعیت وارد شوند تصریح کرد: امروز همه مردم آگاهی دارند که دشمن از هر روزنه‌ای عبور می‌کند تا در خانواده‌ها ورود و ارزش‌های اسلامی ما را از بین برده و نابود کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: تقاضا دارم مسئولان بدون در نظر گرفتن منافع سیاسی وارد میدان شده و این ارزش‌ها را حفظ کنند چون حفظ ارزش‌های اخلاقی و ایمانی مقابله با ناهنجاری‌هایی است که دشمن برای نظام ما طراحی کرده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد