صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام ۳۰۰ طلبه بسیجی گیلان به اردوهای جهادی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان از اعزام ۳۰۰ نفر از روحانیون و طلاب بسیجی به نقاط محروم استان برای شرکت در طرح اردوهای جهادی خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی با بیان اینکه روحانیون و طلاب اعزامی بمدت یک هفته تا ۱۰ روز به مناطق محروم اعزام می شوند، […]

کد خبر : 22231 | 1:16 ب.ظ | ۲۶ تیر , ۱۳۹۵

حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان از اعزام ۳۰۰ نفر از روحانیون و طلاب بسیجی به نقاط محروم استان برای شرکت در طرح اردوهای جهادی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جمالی با بیان اینکه روحانیون و طلاب اعزامی بمدت یک هفته تا ۱۰ روز به مناطق محروم اعزام می شوند، تصریح کرد: طلاب اعزامی بصورت انفرادی، گروهی و همچنین همراه با گروه های دانشجویی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی طلاب با هدف تأمین نیازهای اعتقادی و فرهنگی که اساس و پایه تبلیغ دین است انجام می شود، خاطرنشان کرد: طلاب اعزامی به اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم گیلان در رابطه با اقشار مختلف روستا به موضوعاتی همچون احکام، مباحث اعتقادی، نماز، نماز جماعت، مشاوره، اخلاق و … می پردازند.
حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه نقش اصلی طلاب در اردوهای جهادی در حوزه فرهنگی است، اضافه کرد: برای فرهنگ سازی در زمینه های مختلف نیازمند جهاد هستیم زیرا تنها با مدیریت و تلاش جهادی می توانیم به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ پاسخ شایسته دهیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد