صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اقدام انقلابی شورای نگهبان جلوی نفوذ آمریکا را می‌گیرد

جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان بر انقلابی بودن این نهاد تأکید کرد و گفت: اگر شورای نگهبان انقلابی عمل کند جلوی نفوذ آمریکا را می‌گیرد. به گزارش فارس، محمدرضا میرشمسی در جمع اعضای ناظران شورای نگهبان شهرستان رشت با تأکید براینکه وظیفه شورای نگهبان پاسداری از قانون اساسی است اظهار کرد: تطبیق قوانین، […]

کد خبر : 22236 | 2:21 ب.ظ | ۲۷ تیر , ۱۳۹۵

محمدرضا میرشمسی ۱۳

جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان بر انقلابی بودن این نهاد تأکید کرد و گفت: اگر شورای نگهبان انقلابی عمل کند جلوی نفوذ آمریکا را می‌گیرد.

به گزارش فارس، محمدرضا میرشمسی در جمع اعضای ناظران شورای نگهبان شهرستان رشت با تأکید براینکه وظیفه شورای نگهبان پاسداری از قانون اساسی است اظهار کرد: تطبیق قوانین، مقررات و اساسنامه‌ها براساس موازین احکام اسلامی از وظایف شورای نگهبان است و باید منطبق با احکام اسلامی باشد و در غیر این صورت شورای نگهبان جلوی آن را می‌گیرد.

وی، یکی از وظایف شورای نگهبان را بررسی شکایت‌ها از دیوان عدالت اداری عنوان کرد و افزود: تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان است.

جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان با بیان اینکه نظارت بر انتخابات به عهده این نهاد است، تصریح کرد: نقش ناظران مسؤول در انتخابات بسیار مهم و حیاتی است.

میرشمسی، آموزش و انتخاب نیروهای ناظر مسؤول انتخابات را سرلوحه برنامه‌های شورای نگهبان در انتخابات آینده خواند و بیان کرد: شورای نگهبان نهادی برآمده از انقلاب است و زمانی می‌تواند به وظایف خود عمل کند که انقلابی باشد.

وی، جمهوری اسلامی ایران را نظامی ایدئولوژی توصیف کرد و گفت: روش ما با دیگر نقاط دنیا متفاوت است اما ساختارهای امروزی منطبق بر چارچوب جمهوری اسلامی نیست و باید یکسری ساختارها تغییر کند.

جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان با اشاره به اینکه اگر این نهاد انقلابی عمل کند جلوی نفوذ آمریکا را می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان یکی از نهادهایی است که اگر در آن نفوذ صورت گیرد می‌تواند طومار نظام را درهم بپیچد و به تغییرات جدی منجر شود.

میرشمسی به انقلابی بودن شورای نگهبان اشاره کرد و یادآور شد: شورای نگهبان باید انقلابی بماند و جلوی نفوذ را بگیرد.

وی با بیان اینکه بخشی از مسؤولیت شورای نگهبان به عهده ناظران مسؤول انتخابات است، اظهار کرد: با وجود اینکه بهترین نیروها را در نقاط مختلف کشور به‌کارگیری کردیم اما به این اندازه راضی نمی‌شویم و باید دقت ناظران مسؤول انتخابات ارتقا پیدا کند.

جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان با اشاره به اینکه ابزارها و روش‌های جدید ملقمه‌ای را ایجاد می‌کند، تصریح کرد: موضوع مذکور پیچیدگی انتخابات را بالا می‌برد بنابراین روش‌ها و ابزارهای جدید در انتخابات را باید پیدا کرده و با آموزش نیروها با توانمندی وارد انتخابات شویم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد