صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) استمرار جریان انحرافی بنی‌امیه و معاویه است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: جنایت هولناک نبش قبر حجر بن عدی در سوریه توسط وهابیون در استمرار همان جریان انحرافی بنی‌امیه و معاویه است. حجت‌الاسلام کمال تجدد در تجمع طلاب و روحانیون شهرستان رشت در اعتراض به جنایت وهابیون در نبش قبر حجر بن عدی اظهار کرد: جنایت هولناک نبش قبر حجر بن عدی […]

کد خبر : 2230 | 7:14 ق.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲

تجدد کمال

استاد حوزه و دانشگاه گفت: جنایت هولناک نبش قبر حجر بن عدی در سوریه توسط وهابیون در استمرار همان جریان انحرافی بنی‌امیه و معاویه است.

حجت‌الاسلام کمال تجدد در تجمع طلاب و روحانیون شهرستان رشت در اعتراض به جنایت وهابیون در نبش قبر حجر بن عدی اظهار کرد: جنایت هولناک نبش قبر حجر بن عدی در سوریه توسط وهابیون در استمرار همان جریان انحرافی بنی امیه و معاویه است.

*حجر بن عدی از فرماندهان اصلی علی (ع) در جنگ صفین بود

وی با بیان اینکه حجر بن عدی از فرماندهان اصلی حضرت علی (ع) در جنگ صفین در مقابل معاویه بود، گفت: حجر بن عدی اهل عبادت‌های طولانی و فردی مستجاب‌الدعوه و مورد عنایت خاص اهل بیت (ع) بود.

این استاد حوزه و دانشگاه اذعان کرد: علمای وهابی به قدری با مسلمانان و از جمله شیعیان دشمنی و کینه‌ورزی می‌کنند که صهیونیسم جنایتکار را بر آنها ترجیح داده و از این رژیم غاصب در گفتار و عمل حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه وهابیونی که در این زمان بر ضد تشیع فتوا می‌دهند به هیچ عنوان صلاحیت فتوا دادن را دارا نیستند، افزود: زیرا این افراد به اصطلاح عالم در حقیقت علم خود را در اختیار مستکبران قرار داده‌اند.

تجدد، با تصریح بر اینکه پس از کشته شدن سه نفر آمریکایی در بوستون تمام مسلمانان از این عمل ابراز انزجار و ناخرسندی کردند، یادآور شد: این در حالی است که در افغانستان، پاکستان و عراق هر روز ده‌ها و صد‌ها نفر در اثر انفجارهای تروریستی کشته می‌شوند اما هیچکدام از دشمنان از جمله رژیم غاصب صهیونیستی ابراز انزجار نمی‌کنند.

وی، رفتارهای متناقض حقوق بشری از طرف غرب را نشان دهنده این نکته دانست که آنها هیچ حرمت و احترامی برای مسلمانان قائل نیستند.

امام جمعه سنگر خاطرنشان کرد: اگر این اعمال قبیحانه توسط فرقه‌های انحرافی و غرب استمرار پیدا کند مردم مسلمان در جهان در دفاع از عقیده، شرف و حرمت خود بپا می‌خیزند.

وی با بیان اینکه خداوند هرگز اجازه تسلط کفار را بر مسلمانان نمی‌دهد، متذکر شد: از علمای بلاد اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی تقاضا داریم عمل شنیع وهابیون در نبش قبر صحابه رسول خدا (ص) را محکوم و عاملان آن را محاکمه کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد