صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) در ۵۰۰ مسجد گیلان

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه در ۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد. حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت (جشن‌های مردمی گیلان) با اشاره به آغاز دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از اول ذی‌القعده […]

کد خبر : 22406 | 10:01 ق.ظ | ۱۴ مرداد , ۱۳۹۵

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه در ۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت (جشن‌های مردمی گیلان) با اشاره به آغاز دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از اول ذی‌القعده سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) تا سالروز ولادت پر خیر و برکت برادر عزیزش، امام رضا (علیه السلام) به عنوان «دهه کرامت» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت یادآور عشق و علاقه یک خواهر به برادر است افزود: دهه کرامت فرصتی است تا از این طریق برای شناخت بهتر و بیشتر اهل بیت(علیهم السلام) و اولیای الهی گام برداریم.

حجت الاسلام پورابراهیم با بیان اینکه زیبایی‌های زندگانی اولیای الهی برای همگان یک درس جاودانه است اظهارکرد: مزین شدن به زیورهای معنوی و باطنی نتیجه ارتباط با اولیای الهی و پیاده سازی سیره آنان در زندگی است.

وی با اشاره به میلاد باسعادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و نامگذاری این روز به نام روز ملی دختر، گفت: بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار کننده جشن میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان افزود: تجلیل از دختران برتر و نمونه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دختران، برگزاری سلسله نشست‌ها با محوریت سبک زندگی اسلامی و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از جمله برنامه های گرامیداشت روز میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها)و روز ملی دختر در کانون های مساجد است.

وی با بیان اینکه این جشن‌ها جوانان را به مباحث دینی و معنوی ترغیب می‌کند بیان کرد: باید در این مناسبت‌ها بزرگان و ائمه دین را به عنوان الگوی شاخص به جوانان معرفی کرده و سیره و روش اهل بیت(علیهم السلام) را به جامعه منتقل کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد