صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد برگزاری راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان شهرستان صومعه سرا

فرماندار صومعه سرا یوم الله 13آبان را فریاد رسای ملت ایران علیه آمریكا دانست و گفت: مردم در این روز تاریخی پیام انقلاب و فریاد استكبارستیزی خود را به گوش جهانیان می رسانند. به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘كریم شعبانی’ روز سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری یوم الله سیزدهم آبان افزود: با شرایطی كه امروز […]

کد خبر : 225 | 9:11 ق.ظ | ۳ آبان , ۱۳۹۱

فرماندار صومعه سرا یوم الله 13آبان را فریاد رسای ملت ایران علیه آمریكا دانست و گفت: مردم در این روز تاریخی پیام انقلاب و فریاد استكبارستیزی خود را به گوش جهانیان می رسانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘كریم شعبانی’ روز سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری یوم الله سیزدهم آبان افزود: با شرایطی كه امروز در منطقه و جهان وجود دارد برگزاری هر چه با شكوه تر آیین یوم الله 13آبان در كشور به عنوان ام القرای جهان اسلامی می تواند تاثیر عمیق و گسترده ای در سطح بین المللی در مواجه با استكبار جهانی داشته باشد.

وی با اشاره به حضور با بصیرت و گسترده مردم این شهرستان كه در تمامی صحنه ها و فراخوان ها پیشقدم بوده، یادآور شد: مردم بزرگ و همیشه در صحنه این شهرستان همچون سال های قبل و حتی پرشورتر از آن، با هوشمندی همیشگی و حضور گسترده و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ضمن خلق حماسه ای شكوهمند، برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود می افزایند.

شعبانی ادامه داد: مردم مسلمان و انقلابی شهرستان صومعه سرا روز جمعه 12 آبان ماه همگام با امت خدا جوی ایران اسلامی بعد از اقامه نماز وحدت بخش جمعه با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ضمن ادای احترام به آستان مقدس رسول گرامی اسلام (ص) و محكوم كردن اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) ، فریاد استكبار ستیزی را سر خواهند داد.

وی با اشاره به قوت گرفتن امواج بیداری اسلامی در كشورهای منطقه و برخی از كشورهای جهان و برپایی قیام ها و خیزش های خودجوش ضد استكباری ملت های آزاده افزود: آیین یوم الله سیزدهم آبان امسال با انعكاس مناسب رسانه ای و ورود جدی سازمان ها و دستگاه های ذیربط در تقویت این روحیه استكبارستیزی و ضد سلطه در سطح جهانی نقش اساسی ایفا كند.

شعبانی حضور پرشور و انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را پشتوانه عظیم مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی و نظام دانست و گفت: این مردم همان گونه كه در شكل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقشی اساسی داشته اند، در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن نیز تا به حال نقش مهمی ایفا كرده اند.

وی با اشاره به این كه امروز طنین استكبارستیزی در جای جای جهان به گوش می رسد افزود: این صدا امروز حتی از قلب نظام سلطه به گوش می رسد و جنبش 99 درصدی تسخیر وال استریت نماد عینی این جریان است.

شعبانی با بیان اینكه آیین و مناسبت ها موجب اتحاد، همدلی، انسجام و وحدت ملی حول محور ارزش های والای انقلاب اسلامی می شود، اضافه كرد: آیین و مناسبت های ملی و انقلابی دارای ظرفیت های بسیار بالایی برای همسویی و وحدت و وفاق ملی و بر طرف كردن كدورت های سیاسی بین تمامی جناح ها و احزاب وفادار به انقلاب اسلامی است و بایستی از این قابلیت ها و ظرفیت ها به درستی استفاده كرد.

به گزارش ایرنا، در پایان این جلسه هر یك از اعضای ستاد برگزاری آیین یوم الله سیزدهم آبان، نقطه نظرات، پیشنهادات و برخی از برنامه های طراحی شده خود را در خصوص هرچه باشكوه برگزارشدن این روز در صومعه سرا اعلام كردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد