صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ولایت فقیه عامل تقویت کشور است/ تکفیری‌ها جریانی شیطانی هستند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تکفیری‌ها به نام اسلام مرتکب بی‌رحمی‌های زیاد، جنایت و فحاشی به مقدسات می‌شوند که ناشی از جریان شیطانی است.  به گزارش فارس از تالش، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان بدترین فقر را بدبینی دانست و اظهار کرد: این بدبینی […]

کد خبر : 22526 | 12:02 ب.ظ | ۳۰ مرداد , ۱۳۹۵

تویسرکانی ۴۸

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تکفیری‌ها به نام اسلام مرتکب بی‌رحمی‌های زیاد، جنایت و فحاشی به مقدسات می‌شوند که ناشی از جریان شیطانی است.

 به گزارش فارس از تالش، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان بدترین فقر را بدبینی دانست و اظهار کرد: این بدبینی توسط آمریکایی‌ها، یهودی‌ها و صهیونیست‌ها در بین مسلمان ترویج می‌شود.

وی افزود: امروز مشاهده می‌شود در سوریه، یمن، عراق، پاکستان و … چه تعداد از مسلمان و کودکان مظلوم کشته می‌شوند، چرا نباید از این همه ظلم داد و فریاد و گریه و ناله کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عامل این همه ظلم و خشونت را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دانست و ادامه داد: بخشی از مسلمانان نیز ترویج می‌کنند که گروهی دیگر کافر هستند.

وی با بیان اینکه جریان تکفیری تنها در بین برادران سنی نیست، اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تسنن آمریکایی و تشیع لندنی به نام اهل بیت و برخلاف اهل بیت عمل کردند.

تویسرکانی با تصریح بر اینکه پیرو مکتب اهل بیت هستیم، گفت: اهل بیت(ع) به ما دستور محبت، مودت، انصاف و عدالت می‌دهند و اینکه به نام دفاع از مظلومیت اهل بیت نسبت به مقدسات دیگران فحاشی کنند، این یک جریان شیطانی است، چراکه با فحاشی تا به امروز هیچ حقی ثابت نشده است.

وی خط اسلام را ناب دانست و ادامه داد: کشتن، فحاشی، بی‌رحمی، خشونت و وحشی‌گری به نام دین در هیچ کدام از صحابه و بزرگان و ائمه دین نبوده و قرآن این عمل را تأیید نمی‌کند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور افزود: در صورتی که روحیه جهادی و انقلابی بر اساس قرآن و مکتب اهل بیت و ولایت نداشته باشیم دچار عذاب الهی شده و پرچم‌داران هدایت اسیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان چوب منبر پیامبر را می‌بوسند اما اهل بیت پیامبر را اسیر می‌کنند، خاطرنشان کرد: در کشور خود امامزادگان زیادی داریم که در دورترین و بالاترین نقاط کوه در دره توسط ظالمان و ستمگران گرفتار شده و به شهادت رسیدند.

تویسرکانی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و ولایتی که از اهل بیت(ع) به ما ارث رسیده، ولایت فقیه این نعمت بزرگ عامل عزت، اقتدار و حفظ انقلاب شده است.

وی با تصریح بر اینکه ولایت فقیه آسیب‌های درونی و تهدیدهای بیرونی را نابود کرده و از بین می‌برد، یادآور شد: ولایت از درون و بیرون عامل تقویت کشور، نظام و انقلاب شده و مسیر عزت و اقتدار ادامه دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد