صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری یادواره شهدای کارگر و کارمند شهرستان رودبار +تصاویر

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تقویت اتحاد و همدلی پیام شهادت و شهدا است، گفت: فرهنگی قوی است که برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادت باشد. به گزارش خبرنگار ایسنا، سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان امروز در یادواره شهدای کارگری و کارمندی شهرستان رودبار که در کارخانه […]

کد خبر : 22581 | 12:24 ب.ظ | ۳ شهریور , ۱۳۹۵

۶۷۹۷۴

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تقویت اتحاد و همدلی پیام شهادت و شهدا است، گفت: فرهنگی قوی است که برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان امروز در یادواره شهدای کارگری و کارمندی شهرستان رودبار که در کارخانه سیمان خزر لوشان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم شهدا را با بهترین عنوان ها یاد می کند لذا حضور در یادواره های شهدا توفیق بزرگی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب مبنی بر اینکه «اگر حصار و خاکریز فرهنگی نباشد، همه چیز از بین می رود»، افزود: فرهنگی قوی است که برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

سرهنگ بایرامی گفت: با حضور در محافل شهدا ایثار، شهادت و از خودگذشتگی جزء آداب ما شده و جامعه را به عنوان سد مستحکم در مقابل دشمن حفظ می کند زیرا شهدا ما را در مقابل صدمات حفظ می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ادامه داد: ما در یادواره شهدا به دنبال ترویج فرهنگ قدردانی و سپاس از شهدای گرانقدر هستیم و باید با گسترش فرهنگ شهید و شهادت، جوانان را در مسیر سبک زندگی اسلامی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: امروز مستکبرین جهان در موسسات استراتژیکی و امنیتی، سعی دارند فرهنگ واقعی ایثار و جهاد را در دنیا انحرافی ترویج دهند و اقدام به تشکیل گروه های داعش، طالبان، النصره و … کرده اند.

سرهنگ بایرامی بیان کرد: اگر امروز با وجود ناآرامی هایی که در اطراف کشور وجود دارد، در امنیت و آرامش به سر می بریم این به واسطه هشت سال دفاع مقدس و جوانمردی شهدای گرانقدر است.

سرهنگ بایرامی با بیان اینکه تقویت اتحاد و همدلی پیام شهادت و شهدا است، گفت: نگذاریم برخی ار دستاوردهای ما با اختلافات خدشه دار شوند و ما مطیع مقام معظم رهبری هستیم و هر جا که تایید کردند، تایید می کنیم و هر جا که مخالفت داشتند ما نیز مخالفت می کنیم.

۶۷۹۷۰

۶۷۹۶۸

۶۷۹۶۴

۶۷۹۶۵

۶۷۹۶۳

۶۷۹۷۱

۶۷۹۷۲

IMG_7715

۶۷۹۷۶






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد