صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری ویژه‌‌برنامه‌ “شبی با قصه” ‌با محوریت شهدای دولت در رشت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: دومین ویژه‌ برنامه‌ “شبی با قصه” با هدف معرفی شهدای دولت همزمان با هفته‌ دولت در رشت برگزار می‌شود. علی پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: دومین ویژه‌ برنامه‌ “شبی با قصه” به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با شهیدان به‌ویژه‌ شهدای دولت، […]

کد خبر : 22612 | 12:20 ب.ظ | ۶ شهریور , ۱۳۹۵

کارگاه قصه گویی50

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: دومین ویژه‌ برنامه‌ “شبی با قصه” با هدف معرفی شهدای دولت همزمان با هفته‌ دولت در رشت برگزار می‌شود.

علی پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: دومین ویژه‌ برنامه‌ “شبی با قصه” به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با شهیدان به‌ویژه‌ شهدای دولت، امروز در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه ۹۰ دقیقه‌ای با آیتم‌های مختلفی همراه است، افزود: اجرای ۶ الی ۸ قصه درباره شخصیت‌های انقلاب اسلامی از جمله شهیدان رجایی و باهنر به زبان فارسی و گویش گیلکی، پخش کلیپ، اجرای موسیقی و تقدیر از مربیان و اعضای قصه‌‌گو از بخش‌های اصلی این برنامه‌ است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان انتقال ارزش‌های اسلامی و ایرانی به نسل آینده را مهم دانست و گفت: ویژه برنامه “شبی با قصه” ساعت ۲۰:۳۰ امروز در سالن سینمای کانون رشت با حضور مربیان و کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری گیلان و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

پورحسن خاطرنشان کرد: نخستین ویژه‌ برنامه‌ “شبی با قصه” ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۴ همزمان با دهه فجر با حضور و استقبال بیش از ۲۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و والدین آنها برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد