صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام ۳۰ هزار گیلانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام ۳۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور از سال ۹۴ تاکنون خبر داد. به گزارش فارس، عباس بایرامی در همایش تجلیل از عوامل اجرایی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی گیلان با تأکید بر تداوم راه شهدا اظهار کرد: در عملیات کربلای۲ […]

کد خبر : 22672 | 12:42 ب.ظ | ۱۱ شهریور , ۱۳۹۵

بایرامی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام ۳۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور از سال ۹۴ تاکنون خبر داد.

به گزارش فارس، عباس بایرامی در همایش تجلیل از عوامل اجرایی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی گیلان با تأکید بر تداوم راه شهدا اظهار کرد: در عملیات کربلای۲ در کمتر از هفت ساعت تعداد ۱۹۶ نفر شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم.

وی به گذشت ۳۰ سال از عملیات کربلای۲ اشاره کرد و افزود: ملت ایران با روحیه ایستادگی و ایثار در اوج مظلومیت و غربت در مقابل ستمگران ایستاده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیام شهدای عملیات کربلای۲ از خود گذشتگی و ایستادگی در مقابل ظالم است، تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اقدامی فرهنگی در راستای پاسداشت ایثارگری شهدا محسوب می‌شود.

بایرامی از اعزام بیش از ۳۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از سال گذشته تاکنون از گیلان خبر داد و بیان کرد: ۱۵ هزار و ۷۳۴ نفر در حوزه آموزش و پرورش اعزام شدند.

وی به افزایش ۱۰۸ درصدی اعزام کاروان راهیان نور از گیلان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان در کاروان راهیان نور ارتباط بسیاری خوبی با روایان دفاع مقدس برقرار می‌کنند.

این مسؤول، با اشاره به اینکه دانش‌آموزان از دهم مهر ماه امسال به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: یادمان شهدای والفجر۱۰ در مناطق عملیات دوران دفاع مقدس احداث می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد