صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حمایت از سران و اصحاب فتنه، خیانت به مردم و انقلاب است

امام جمعه آستارا با بیان اینکه همه ما موظف به پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدا هستیم، گفت: حمایت صریح و تلویحی از سران و اصحاب فتنه خیانت به مردم و اهداف انقلاب محسوب می‌شود. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا در خطبه‌های نماز عبادی‌ سیاسی جمعه شهر آستارا، اظهار کرد: […]

کد خبر : 22710 | 11:04 ق.ظ | ۱۳ شهریور , ۱۳۹۵

حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا

امام جمعه آستارا با بیان اینکه همه ما موظف به پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدا هستیم، گفت: حمایت صریح و تلویحی از سران و اصحاب فتنه خیانت به مردم و اهداف انقلاب محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا در خطبه‌های نماز عبادی‌ سیاسی جمعه شهر آستارا، اظهار کرد: اقامه واجبات دینی، دوری از حرام و اهمیت دادن به احکام دین از اعمال انسان‌های باتقوا است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س) در اول ذی‌الحجه قرار داریم، افزود: این روز فرخنده در تقویم جمهوری اسلامی ایران به روز ازدواج نامگذاری شده است.

امام جمعه آستارا تصریح کرد: ازدواج و زندگی موفق حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای پسران و دخترانی است که قصد ازدواج و تشکیل خانواده را دارند.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها و مسؤولان نظام باید عروسی و جشن تولدها را کنترل کنند، گفت: وضعیت عروسی‌ها و جشن تولدها در کشور با اهداف نظام و آموزه‌های اسلامی در تعارض است.

حافظ‌نیا محفل عروسی‌ها را محل نزول فرشتگان خواند و ادامه داد: استفاده از خوانندگان زن آذری‌زبان از کشورهای همسایه در عروسی‌ها و جشن‌های تولد جایز نیست و دور از عرف است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی باید با عروس‌هایی که در معابر عمومی اقدام به کشف حجاب می‌کنند برخورد جدی کند.

امام جمعه آستارا نظارت بر عملکرد مجالس و راه‌اندازی کارناوال‌های عروسی در این شهرستان را کافی ندانست.

وی به رواج مهریه‌ و جهیزیه‌های نجومی در بین خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها در مشخص کردن مهریه و دادن جهیزیه نباید بیش از اندازه سخت‌گیری کنند.

حافظ‌نیا به قیام خونین ۱۷ شهریور اشاره کرد و یادآور شد: این گونه قیام‌ها نباید از صفحه تاریخ و اذهان مردم پاک شود زیرا برای به وجود آمدن و پایداری انقلاب خون هزاران انسان بی‌گناه ریخته شده است.

وی با بیان اینکه همه ما موظف به پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدا هستیم، افزود: حمایت صریح و تلویحی از سران و اصحاب فتنه خیانت به مردم و اهداف انقلاب محسوب می‌شود.

امام جمعه آستار عمق ماجرای فتنه سال ۸۸ را بسیار دردناک، مهم و تعمق برانگیز خواند و گفت: فتنه سال ۸۸ با حمایت آمریکا و با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکل گرفت.

وی با تأکید بر اینکه باید دور اصحاب و ارباب‌های فتنه یک خط قرمز کشید، یادآور شد: افرادی که در حصر بسر می‌برند برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف شوم آمریکا در مرزهای کشور نقش ایفا کرده‌اند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد فاجعه دردناک منا قرار داریم، یادآور شد: رژیم منحوس آل‌سعود مسؤول اصلی این حادثه دردناک است و باید از مسلمانان جهان اسلام و خانواده‌های فاجعه تلخ منا عذرخواهی کند.

وی با بیان اینکه بی‌کفایتی خاندان آل‌سعود در اداره خانه خدا بر همگان مشخص شده است، خاطرنشان کرد: اداره حرمین شریفه باید به دست کشورهای دلسوز و حامی اسلام از جمله جمهوری اسلامی ایران سپرده شود.

امام جمعه آستارا بر ضرورت تشکیل یک کمیته متشکل از کشورهای اسلامی بدون حضور عربستان برای کشف حقیقت و دلیل کشتار بی‌رحمانه زائران در فاجعه منا تأکید کرد.

وی یادآور شد: رژیم آل‌سعود تا به امروز سندی از این کشتار بی‌رحمانه منتشر نکرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال عربستانی‌ها مراسم اربعین را رصد می‌کنند، گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی از امروز باید توسط مردم و مسؤولان ذی‌ربط به صورت جدی پیگیری شود.

حافظ‌نیا به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره مبارزه با کالای قاچاق اشاره کرد و متذکر شد: در برخورد و مبارزه با کالای قاچاق باید به سراغ دانه‌درشت‌ها رفت و اموالی که دانه درشت‌ها از راه قاچاق به دست آورده‌اند باید به آتش کشیده شود.

وی به تشدید برخورد اصناف، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی با لباس‌های نامتعارف و غربی اشاره کرد و متذکر شد: اینگونه لباس‌ها در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

خطیب جمعه آستارا یادآور شد: باید نسبت به عاملان توزیع، فروشندگان و خریداران لباس‌های نامتعارف با شعارهای غربی تصمیم جدی گرفته شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد