صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» در رشت

شهبازی از برگزاری نشست «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» ویژه اساتید گروه معارف دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی گیلان خبر داد. به گزارش ایکنا، شهبازی، دبیر برگزاری نشست تخصصی «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» امروز، ۱۶ شهریور در افتتاحیه این نشست دوروزه که در دانشکده پرستاری و مامایی رشت در حال برگزاری است، اظهار کرد: این نشست […]

کد خبر : 22782 | 12:58 ب.ظ | ۱۷ شهریور , ۱۳۹۵

شهبازی از برگزاری نشست «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» ویژه اساتید گروه معارف دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی گیلان خبر داد.

به گزارش ایکنا، شهبازی، دبیر برگزاری نشست تخصصی «تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» امروز، ۱۶ شهریور در افتتاحیه این نشست دوروزه که در دانشکده پرستاری و مامایی رشت در حال برگزاری است، اظهار کرد: این نشست با شرکت ۱۵۰ نفر از اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گیلان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این نشست در ۳ حوزه بینشی، دانشی و مهارتی در حال برگزاری است، تصریح کرد: این نشست در راستای مطالبات مقام معظم رهبری برگزار شده است.

شهبازی با بیان اینکه طی این دوره مباحث مختلف آموزشی پیرامون موضوعات حایز اهمیت معارف اسلامی در ایران و جهان، مورد توجه اساتید قرار می‌گیرد، افزود: موضوعاتی چون اقتصاد مقاومتی، نفوذ، تکفیری‌ها، چرایی و دلایل عدم اعتماد به آمریکا با حضور صاحب‌نظران کشوری برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد