صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آل‌سعود نسبت به خانه خدا خائن است و لیاقت خادمی خانه کعبه را ندارد.

امام جمعه موقت لشت‌نشا به فاجعه منا توسط آل‌سعود با دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آل‌سعود لیاقت خادمی خانه خدا را ندارد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لشت‌نشا با اشاره به اینکه در زندگی باید به آموزه‌های قرآنی پناه ببریم اظهار کرد: قرآن تنها برای […]

کد خبر : 22832 | 6:05 ق.ظ | ۲۰ شهریور , ۱۳۹۵

%da%af%d9%84%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87-24

امام جمعه موقت لشت‌نشا به فاجعه منا توسط آل‌سعود با دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آل‌سعود لیاقت خادمی خانه خدا را ندارد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سیدحسین گلمیرزاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لشت‌نشا با اشاره به اینکه در زندگی باید به آموزه‌های قرآنی پناه ببریم اظهار کرد: قرآن تنها برای سفره عقد نیست بلکه ارائه کننده روش زندگی است.

وی در ادامه با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)، افزود: امام محمد باقر (ع) فرمود؛ اگر دنبال کمال هستید باید فهم و شناخت از دین داشته باشید.

معاون فرهنگی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تحمل و صبر در ناگواری‌های روزگار انسان را به کمال می‌رساند، تصریح کرد: مدیریت در زندگی از موضوع‌های مهم برای رسیدن انسان به کمال است.

گلمیرزاده به رفتار زشت آل‌سعود اشاره کرد و متذکر شد: تاریخ لکه ننگ آل‌سعود را فراموش نمی‌کند و این رژیم به عنوان جنایتکار شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه آل‌سعود لیاقت اداره خانه خدا را ندارد، بیان کرد: آل‌سعود نسبت به خانه خدا خائن است و لیاقت خادمی خانه کعبه را ندارد.

امام جمعه موقت لشت‌نشا به ریختن خون مسلمانان توسط آل‌سعود اشاره کرد و یادآور شد: آل‌سعود مسیر زیارت خانه خدا در مقابل حاجیان را بسته است.

گلمیرزاده، فاجعه منا را به دلیل بی‌کفایتی آل‌سعود دانست و خاطرنشان کرد: آل‌سعود اجازه ورود امدادگران برای کمک به حاجیان منا را نداد.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنایت منا با آل‌سعود شریک هستند، اظهار کرد: آل‌سعود طبق فرمان استکبار دست به جنایت زده است.

امام جمعه موقت لشت‌نشا در پایان به سالروز درگذشت آیت‌الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران اشاره کرد و یادآور شد: آیت‌الله طالقانی در کنار امام (ره) خدمات بسیاری برای انقلاب انجام داده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد