صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بی‌کفایتی آل‌سعود موجب فاجعه منا شد

امام جمعه رودسر گفت: بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود سبب فاجعه منا شده است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر رودسر با اشاره به اینکه غفلت از رذیلت‌های اخلاقی است اظهار کرد: انسان روی زمین به عنوان جانشین خداوند دارای عظمت است و غفلت موجب سقوط او می‌شود. امام جمعه رودسر […]

کد خبر : 22835 | 6:06 ق.ظ | ۲۰ شهریور , ۱۳۹۵

تقی روحانی املش ۲۵

امام جمعه رودسر گفت: بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود سبب فاجعه منا شده است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر رودسر با اشاره به اینکه غفلت از رذیلت‌های اخلاقی است اظهار کرد: انسان روی زمین به عنوان جانشین خداوند دارای عظمت است و غفلت موجب سقوط او می‌شود.

امام جمعه رودسر با دعوت از نمازگزاران به تقوای الهی، افزود: انسان با تقوا از یاد خدا غافل نمی‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، تصریح کرد: جمعی از زائران خانه به دلیل بی‌کفایتی آل‌سعود به شهادت رسیدند.

روحانی بر فراموش نشدن فاجعه منا تأکید کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی مقصر اصلی کشتار حاجیان در سرزمین وحی هستند.

وی با اشاره به اینکه استکبار به‌دنبال تأمین منافع خود در کشورهای اسلامی است، بیان کرد: استکبار به‌دنبال نابودی مسلمانان به‌ویژه شیعیان است.

امام جمعه رودسر به ناتوانی آل‌سعود در برگزاری مراسم حج اشاره کرد و یادآور شد: حادثه منا ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود بود و هرگز این حادثه را فراموش نمی‌کنیم.

روحانی با تأکید براینکه چهره جنایتکار آل‌سعود برای تمام مردم جهان آشکار شده است، خاطرنشان کرد: نمازگزاران با حضور حماسی جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل‌سعود در فاجعه منا را محکوم کرده و مرگ بر آل‌خلیفه و آل‌سعود سر دادند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد