صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







حماسه سیاسی با حضور مردم در صحنه انتخابات رقم می خورد

مسوول حوزه نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: ملت ایران با حركت در مسیر پیشرفت و بالندگی، حماسه سیاسی را با دستان خودشان رقم می زنند. حجت الاسلام ‘محمد محسن زاده’ در آیین اختتامیه برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی سپاه پاسداران در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا […]

کد خبر : 2284 | 7:15 ق.ظ | ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲

محسن زاده محمد

مسوول حوزه نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: ملت ایران با حركت در مسیر پیشرفت و بالندگی، حماسه سیاسی را با دستان خودشان رقم می زنند.

حجت الاسلام ‘محمد محسن زاده’ در آیین اختتامیه برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی سپاه پاسداران در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا افزود: اگر ملت بصیر ایران اسلامی می خواهد كاخ پوشالی سردمداران را به زیر بكشد، باید در جریان مسیر تاریخی انقلاب اسلامی حضور حماسی خود را به منصه ظهور بگذارد.

وی با اشاره به اینكه بیداری اسلامی فراتر از مرزهای كشورهای اسلامی عمل می كند ، اضافه كرد: استكبار همواره با برنامه ریزی های خود می خواهند انگیزه مردم را برای حضور حماسی در انتخابات كم كنند.

وی اظهار كرد: ملت ایران از ابتدا با تبعیت از ولایت فقیه در مسیر سرخ شهادت حركت كرده و این حضور در هر دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به اینكه حضور حداكثری مردم گیلان در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره های قبل 12 درصد رشد داشته، ادامه داد: كشور ما از اقوام و مذاهب مختلف تشكیل شده ولی در صحنه های حساس و سرنوشت سازی نظیر انتخابات، عظمت و انسجام ملت ایران بیش از پیش مشهود است.

وی بیان كرد: ملت و مسوولان باید بسیار آگاه باشند چراكه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی می خواهند با صرف هزینه های هنگفت، انتخابات را از مسیر اصلی خارج كنند ولی این تیر آنها نیز به سنگ خواهد خورد.

وی انتخاب فرد اصلح پس از حضور حماسی مردم در انتخابات را یك اصل غیر قابل انكار ذكر كرد و افزود: باید ملت به كسانی رای بدهند كه با شاخص های مقام معظم رهبری همسو باشند.

وی اعمال تحریم های مختلف از سوی دشمنان را در طول سال های اخیر بی اثر و بی نتیجه خواند و گفت: تحریم ها بركات زیادی را نصیب كشور ما كرده زیرا در سایه همین تحریم ها كشور ایران در حوزه های مربوط به صنعت ، فناوری ، هسته ای ، نانو ، داروسازی و ابزارآلات پزشكی در ردیف كشورهای تراز اول جهان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا ، تجلیل از مدیران و مربیان عقیدتی و سیاسی ، پاسداران و همچنین برندگان مسابقات قرآنی و ورزشی از دیگر بخش های این مراسم بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد