صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







خرمشهر نماد پایداری و مقاومت برای بسیاری از ملل جهان است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، فتح خرمشهر را نمادی از قدرت معنوی ملت ایران دانست و گفت: نام خرمشهر نماد پایداری و مقاومت برای بسیاری از ملل جهان است.   رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان،  در ستاد بزرگداشت سوم خرداد، با بیان اینکه […]

کد خبر : 2288 | 7:25 ق.ظ | ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲

jalaii.b

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، فتح خرمشهر را نمادی از قدرت معنوی ملت ایران دانست و گفت: نام خرمشهر نماد پایداری و مقاومت برای بسیاری از ملل جهان است.

  رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان،  در ستاد بزرگداشت سوم خرداد، با بیان اینکه امدادهای غیبی یکی از جلوه‌های جانبدارانه خدا از مومنین است، گفت: یکی از ویژگی‌های بزرگ جبهه حق علیه باطل در دفاع مقدس، امداد غیبی است که بعضاً تا معجزه هم پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر چیزی شبیه معجزه بود، تصریح کرد: امروزه نام خرمشهر نام برجسته و ممتازی است که برای بسیاری از ملل جهان نماد پایداری، مقاومت، فتح و پیروزی است.

جلایی، تاکید کرد: فتح خرمشهر نمادی از قدرت معنوی ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه ویژگی ممتاز رزمندگان شرکت کننده در این فتح ایمان توام با معنویت آنان بود، گفت: ایمان، عمل صالح، همبستگی، کار و تلاش، از درس‌های سوم خرداد برای همه حرکت کنندگان در این مسیر است.

جلایی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی جهت بزرگداشت روز سوم خرداد، بیان کرد: اعزام تیم پزشکی به روستاهای محروم انزلی، ویزیت رایگان افراد در درمانگاه ارتش، برگزاری مسابقه پیامکی سوم خرداد، برگزاری 75 یادواره شهدا در 17 ناحیه، تجلیل از خانواده‌های شهدای فتح خرمشهر، مسابقه وبلاگ نویسی از اهم برنامه‌ها بزرگداشت این ایام است.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش پدران آسمانی ، یادواره 2 هزار و 200 شهید شهرستان رشت، رونمایی ازدو فیلم مستند شهدای شاخص استان، فعال سازی روزنامه‌ها از حیث محتوایی و برگزاری نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه هاست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد