صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بهترین شیوه انتقال شعائر الهی بهره گیری از هنر است

مسئول جبهه انقلاب فرهنگی گیلان با بیان اینکه فصل شیدایی بر مبنای توسل به اهل بیت(علیه السلام) تنظیم شده است، گفت: بهترین شیوه انتقال شعائر الهی بهره گیری از هنر است. حجت الاسلام سعید مهدوی، مسئول جبهه فرهنگی گیلان در نشست خبری نمایش فصل شیدایی در دانشکده امام حسین(علیه السلام)اظهار داشت: نمایش بزرگ معنوی فصل […]

کد خبر : 22888 | 2:17 ب.ظ | ۲۳ شهریور , ۱۳۹۵

فصل شیدایی ۱۱

مسئول جبهه انقلاب فرهنگی گیلان با بیان اینکه فصل شیدایی بر مبنای توسل به اهل بیت(علیه السلام) تنظیم شده است، گفت: بهترین شیوه انتقال شعائر الهی بهره گیری از هنر است.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مسئول جبهه فرهنگی گیلان در نشست خبری نمایش فصل شیدایی در دانشکده امام حسین(علیه السلام)اظهار داشت: نمایش بزرگ معنوی فصل شیدایی بر مبنای توسل به اهل بیت(علیه السلام)‌و مصداق شعائر تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه بهترین شیوه انتقال شعائر الهی بهره گیری از هنر است، افزود: در این نمایش با عنایت نهادهای انقلابی همچون سپاه و تشکل های همسوی مردمی و مجموعه های هنری از ابزار هنر برای معانی و مفاهیم مذهبی استفاده شده است.

مسئول جبهه فرهنگی گیلان با بیان اینکه فرصتی پیش آمده تا این حماسه بزرگ خلق شود، گفت: زیرساخت این نمایش در کمتر از یکماه آماده شده است.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: اخلاصی که در آماده سازی فضای فصل شیدایی نمایان شده، تداعی کننده دفاع مقدس است که به موقع خدمات دهی می کردند.

وی خاطرنشان کرد: با همت همه دستگاه ها و مسئولانی که وارد این میدان شده اند در صددیم تا خاطره زیبایی برای مردم ولایت مدار گیلان رقم بخورد.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء اظهارداشت: نماش فصل شیدایی دارای بخش های متعددی همچون از هبوت و توبه حضرت آدم تا رسالت رسول خدا(صلی الله علیه و آله)، غدیرخم، دوران دفاع مقدس در گیلان، نهضت جنگل و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی افزود: این برنامه برای همه گروهای طیفی پیش بینی شده است.

وی گفت: قبل از شروع نمایش فصل شیدایی نمایشگاه تشکل های فرهنگی و مردم نهاد، برپایی موکب اربعین حسینی و زمینه سازی فضای فکری اربعین پیش بینی شده است./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد