صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام «قلی پور» شهید برجسته گیلانی حادثه منا +تصاویر

وزیر دادگستری گفت: قدرت آمریکا در تجهیزاتش است اما قدرت شلیک ندارد و امروز جنگ اراده‌هاست و اکنون تعداد بسیاری مدافع حرم نام‌نویسی شده داریم. حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر پنج شنبه در مراسم نخستین سالگرد شهید فاجعه منا حجت‌الاسلام والمسلمین «مسلم قلی‌پور گیلانی» در مسجد جامع رحیم‌آباد شهرستان رودسر اظهار کرد: شهدای منا با لباس […]

کد خبر : 22900 | 1:04 ب.ظ | ۲۷ شهریور , ۱۳۹۵

img_2756

وزیر دادگستری گفت: قدرت آمریکا در تجهیزاتش است اما قدرت شلیک ندارد و امروز جنگ اراده‌هاست و اکنون تعداد بسیاری مدافع حرم نام‌نویسی شده داریم.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر پنج شنبه در مراسم نخستین سالگرد شهید فاجعه منا حجت‌الاسلام والمسلمین «مسلم قلی‌پور گیلانی» در مسجد جامع رحیم‌آباد شهرستان رودسر اظهار کرد: شهدای منا با لباس احرام در سرزمین منا عروج کردند و دعوت حق را لبیک گفتند.

وی شهید قلی‌پور را متفکر، ولایت‌مدار، سخن‌کوش، متعهد به رسالت اداری خودش، حضور مداوم در جبهه دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: به بیش از ۱۴۰ شهید منطقه رودسر و رحیم‌آباد درود می‌فرستیم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه موجب افتخار است که در مراسم مهاجر الی‌الله و درگذشتگان و فاجعه غمبار شهدای منا حضور یافتم، افزود: علمای بزرگ و ائمه شهرستان‌های مختلف و رئیس کل دادگستری و مسؤولان دستگاه‌های مختلف و فرماندهان انتظامی و نظامی و خانواده معظم شهدا و مومنان در این مراسم جمع شدند و یادشان را گرامی نگه می‌دارند.

وی فاجعه منا را عجیب دانست و گفت: حضرت ابراهیم(ع) در دوران پیری در منا با حضرت اسماعیل مواجه شد و مقام پیامبری را پشت سر گذاشت و دوره طولانی در راه خدا تلاش کرد تا در سرزمین منا فرزندش را ملاقات کرد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه بنا گذاشتن خانه کعبه همزمان با ملاقات حضرت ابراهیم با فرزندش اسماعیل بود، ادامه داد: خداوند قربانی حضرت ابراهیم را قبول کرد و این سنت قربانی از منای حضرت ابراهیم آغاز شد.

وی اضافه کرد: پس از آن حضرت ابراهیم به مقام امامت رسید و «ابراهیم امام» و فلسفه امامت با حضرت ابراهیم آغاز شد که به معنای از جان‌گذشتگی و ایثار است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه پیامبر دعاکرده حضرت ابراهیم بود و امامان ما نیز امامت خود را به دعای ابراهیم می‌دانند، افزود: امام اول شیعیان به مقام امامت نائل شد به این خاطر که تمام هستی خود را پای پیامبر گذاشت و اساس امامت، پیشوایی و پیشتازی است که در راه خدا قربانی کند.

وی گفت: خداوند از ائمه به عنوان امام مسلمین و شیعیان انتظار دارد برای ملت‌ها و امت‌ها الگو  و رهبر باشیم و راه ائمه ایثار و شهادت و جانبازی و مقاومت و نترسیدن است.

img_2782

 درشت‌گویی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا به خاطر اقتدار ملت ایران است

پورمحمدی به سرافرازی ملت ایران در دنیا اشاره کرد و یادآور شد: اگر امروز ملت ایران سرافراز و تاثیرگذار بوده و ایران مرکز جهان اسلام است و کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا از هم سبقت می‌گیرند تا به ما درشت‌تر بگویند برای این است که می‌دانند ملت اسلامی ایران امت مقتدر شده است.

وی با اشاره به اظهارات حاکم دست‌نشانده آل‌سعود صهیونیستی درباره حج ایرانی‌ها، گفت: آقای صهیونیستی حج مال مسلمانان است و شما یهودی‌ها می‌خواهید درس دین به ما دهید، شما که به قدری بدعهدی کردید و پیامبران را کشته‌اید که خداوند نفرینتان کرده و تا ابد درمانده، ترسان و لرزان هستید.

وزیر دادگستری اضافه کرد: رهبر کودک‌کش صهیونیستی به ما درس حج می‌دهد و کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا علیه ایران برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند و شجره ملعونه آل‌سعود می‌خواهد به ما درس دین دهد که خود دست نشانده آمریکا است و در اتاق‌های آنها مستشاران آمریکایی نشسته‌اند و دستور می‌دهند.

وی خطاب به آل‌سعود کودک‌کش گفت: شماها به جز توطئه، مکر و فتنه علیه مسلمانان چه کاری انجام داده‌اید و از آمریکا میلیون‌ها دلار اسلحه خریدید و مردم یمن و کودکان را قتل‌عام کرده‌اید.

شجره ملعونه آل‌سعود به سازمان ملل پول می‌دهد تا از لیست تروریست‌ها خارج شود

پورمحمدی با بیان اینکه شجره ملعونه آل‌سعود به سازمان ملل پول می‌دهند که از لیست تروریست‌ها خارج شوند، افزود: آنها پول امت اسلامی را به دامن آمریکا و کفار می‌ریزند و تهدید می‌کنند که اگر جایگاه آنها حفظ نشود پول‌های خود را از آمریکا می‌برند.

وی آل‌سعود را طایفه‌ای خبیث و شهوت‌ران، جاه‌طلب، خائن، آدم‌کش و خبیث دانست که در مرکز جهان اسلام خیمه زدند و گفت: این موضوع درد جهان اسلام است.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه آیا در چنین شرایطی می‌توانیم نسبت به این ظالمان بی‌تفاوت باشیم و از مظلومان حمایت نکنیم، اظهار کرد: این توقع اسلام از ما بوده و راه اخلاص و شهادت و جهاد است.

وی با تصریح بر اینکه شهدای منا مظلومانه جان باختند و تشنگی آنها اوج مظلومیت است، خاطرنشان کرد: عده‌ای انسان تشنه مهمان خدا در لباس احرام بودند و چنین نسبت به آنها بی‌توجهی شد و آل‌سعود شقاوت و رفتار حیوانی خود را در منا نشان دادند.

پورمحمدی با بیان اینکه امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار عربستان است، تصریح کرد: با پول این تجهیزات پیشرفته را خریداری کردند که بر سر مردم بی‌دفاع یمن بریزند.

img_2781

 ممانعت عربستان از تشکیل گروه حقیقت‌یاب نشانه ماجراجویی خبیثانه آل‌سعود است

 وی ممانعت عربستان از تشکیل گروه حقیقت‌یاب را نشان‌دهنده ماجراجویی خبیثانه آل‌سعود دانست و یادآور شد: عربستان قصد فریب اذهان عمومی را دارد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه فاجعه منا اتهامات بسیار زیادی دارد، خاطرنشان کرد: آنها اجازه ندادند حقیقت روشن شود و حتما پیگیری می‌کنیم تا حقوق شهدا استیفا شود.

وی ایران را تنها پرچمدار دفاع از حق و حقیقت در مقابل استکبار خواند و گفت: اتفاق‌هایی دارد برای انسانیت می‌افتد و استکبار تمام ایادی خود را در این زمینه به‌کار گرفته است.

پورمحمدی با بیان اینکه راه شهدا را ادامه می‌دهیم و از خونخواهی آنها دست بر نمی‌داریم، خاطرنشان کرد: ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و دولت ما متکی به مردم و متعهد به خون شهداست.

وی اظهار کرد: در صحنه‌های بین‌المللی تمام تلاش ما حفظ عزت اسلامی بوده و حفظ هم شده و امروز ایران و ملت ما در دنیا عزیزتر است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه امروز مسیر انقلاب ما عزت ملی را افزوده است، گفت: این امر کاملاً مشهود بوده و با این همه رفت و آمدها، ایران مقتدرانه حرف می‌زند و امروز تحریم‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی اظهار کرد: اگر امروز ایران در عرصه بین‌المللی سرافراز بوده به این خاطر نیست که دولت یازدهم تافته‌ای جدا بافته است و یا وزیر امور خارجه کار بسیار مهمی انجام داده بلکه به خاطر ملت و امت ماست.

آمریکا قدرت شلیک ندارد

پورمحمدی با اشاره به اینکه دولت حرف مردم را با اقتدار زده و جا خالی نداده است، یادآور شد: مردم رحیم‌آباد رودسر و تمام طبقات در اقتدار امت مسلمان ایران نقش دارند و می‌دانیم قدرت ملت است که به ما توان می‌دهد و باید از این قدرت با زبان خوب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ملتی که احساس حیات می‌کند جا خالی نمی‌دهد، متذکر شد: امروز حرف برای دنیا داریم و بدون ادعا و بدون فرهنگ و تمدن نیستیم و این سرمایه‌ها را باید با قدرت حفظ کنیم.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: قدرت آمریکا در تجهیزاتش است اما قدرت شلیک ندارد و امروز جنگ اراده‌هاست و اکنون تعداد بسیاری مدافع حرم نام‌نویسی شده داریم.

img_2751_0

img_2794

img_2748

img_2729

img_2716






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد