صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت «فرارسیدن هفته دفاع مقدس»: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی بر تارک درخشان تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است؛ حماسۀ جاودان و بی‌بدیلی که نماد عشق به وطن و ایثار دلاور مردانی‌ست که عاشقانه و جان‌برکف، روحیۀ آزادگی و حرّیت خویش را به رخ […]

کد خبر : 22915 | 12:37 ب.ظ | ۲۹ شهریور , ۱۳۹۵

شورا ۶۴

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت «فرارسیدن هفته دفاع مقدس»:

هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی بر تارک درخشان تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است؛ حماسۀ جاودان و بی‌بدیلی که نماد عشق به وطن و ایثار دلاور مردانی‌ست که عاشقانه و جان‌برکف، روحیۀ آزادگی و حرّیت خویش را به رخ دشمنان اسلام کشاندند و با حماسه‌آفرینی و رشادت الگوی استقامت و پایداری در برابر تجاوز استکبار جهانی و ایادی‌شان شدند. ۳۱ شهریور، سالروز آغاز جنگ تحمیلی توسط رژیم بعثی عراق به پشتوانه حمایت‌های آشکار و پنهان غرب با هدف شکست انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام مقدس و نوپای «جمهوری اسلامی ایران» است. توطئه‌ای که با عنایات حضرت حق و رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) شکست خورد و زمینه‌ساز شکست رژیم بعثی عراق و رسوایی حامیانش شد. مقاومت بی‌نظیر ملت ایران در برابر دسیسه‌های دشمن از تهدید ویرانگر جنگ، فرصتی طلایی در جهت حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و پایداری نظام جمهوری اسلامی ساخت تا حماسه‌سازان خرمشهر، هویزه، شلمچه و… در یاد و قلب مردم ایران جاودانه شوند.

امروز با گذشت ۲۸ سال از پایان پیروزمندانه هشت سال دفاع مقدس ملت غیور ایران در برابر متجاوزین، آثار و پیامدهای مقاومت تاریخی رزمندگان غیور ایران اسلامی در عرصه بسیاری از تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای هویدا شده است که می‌توان به گسترش نهضت بیداری و مقاومت اسلامی، شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و همچنین تحولات سوریه، یمن، بحرین، عراق و… اشاره کرد. دفاع مقدس ملت ایران گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم برای آزادگان جهان و مسلمانان منطقه بوده و الگویی برای رویارویی جهان اسلام با نظام سلطه و استکبار در اقصی نقاط گیتی شده است. حرکت رو به تعالی انقلاب اسلامی و ملل آزادیخواه و حق‌طلب جهان باعث تزلزل نظام سیاسی و امنیتی آمریکا و لابی صهیونیستی در جهان شده و نویدبخش آینده‌ای امید آفرین برای تحقق حاکمیت مستضعفین بر سرنوشت خویش گشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ هشت هزار شهید استان و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان دیار میرزاکوچک به‌ویژه حمایت‌های همه‌جانبۀ مردم گیلان و اعزام کاروان‌های هزار کامیونی شامل هدایا و سایر تدارکات به جبهه‌های حق علیه باطل، فرصت گرانقدر هفته دفاع مقدس را مغتنم شمرده و از صاحبان اندیشه و قلم، عالمان دینی و دانشگاهی، فرهیختگان فرهنگی و اصحاب رسانه دعوت می‌کند تا با تحقیق و تدقیق به تبیین عوامل پیروزی چشمگیر ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی همچون رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره)، نقش شخصیت‌های برجسته نظام از جمله حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس، سیره عاشورایی شهیدان و ایثارگران، شناخت عناصر وحدت‌بخش در برابر توطئه‌های استکبار جهانی، اخلاص رزمندگان و همراهی مردم در پشت جبهه بپردازند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد