صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمریکای جهانخوار محور خوی استکباری و نماد شیطان بزرگ است +تصاویر نشست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه زیاده خواهی، غارت گری، فساد و استیلاطلبی مهم ترین ویژگی خوی استکباری است، گفت: امروز همه به این باور رسیده اند که محور خوی استکباری و نماد شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار است. حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که […]

کد خبر : 22995 | 1:24 ب.ظ | ۸ مهر , ۱۳۹۵

img_1711

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه زیاده خواهی، غارت گری، فساد و استیلاطلبی مهم ترین ویژگی خوی استکباری است، گفت: امروز همه به این باور رسیده اند که محور خوی استکباری و نماد شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، این روز تاریخی را مصادف با سه رخداد عظیم تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهادت جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی دانست و اظهار کرد: سالروز این سه رخداد بزرگ، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نام گرفته است.

وی از دستگاه های اجرایی، نهادهای فرهنگی و تشکل های مردم نهاد خواست یوم الله ۱۳ آبان را محدود به «روز دانش آموز» نداند و افزود: بر حسب مصوبه مجلس شورای اسلامی، ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان مبارزه با استکبار را ویژگی انسان های با عزت و صاحب کرامت برشمرد و تصریح کرد: تاریخ انبیاء و اولیاء و همه آزادمردان جهان نشان می دهد که فرستادگان الهی همواره در برابر زورگویان ایستاده اند و مقاومت کرده اند. در واقع مبارزه با استکبار از ارکان حق طلبی و کرامت جویی انسان های آزاده جهان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه زیاده خواهی، غارت گری، فساد و استیلاطلبی مهم ترین ویژگی خوی استکباری است، گفت: این ویژگی بهترین ملاک برای شناختن مستکبران هر عصر و زمانی است. امروز همه به این باور رسیده اند که محور خوی استکباری و نماد شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار است که همواره کرامت انسان ها را مورد هجمه قرار می دهد، اموال آنان را به غارت می برد و خون های مقدس مردم مظلوم را به زمین می ریزد لذا رهبر فرزانه انقلاب آمریکا را محور و مصداق بارز استکبار جهانی معرفی می کنند.

این مقام مسئول یوم الله ۱۳ آبان را نمایش بزرگ عزت خواهی مردم دلاور ایران دانست و عنوان کرد: ۱۳ آبان فرصت خوبی برای اعلام پویایی، نشاط و آمادگی ملت بیدار ایران اسلامی در مبارزه با استکبار به ویژه آمریکای پلید است. تا زمانی که آمریکا وجود دارد، ملت ایران برای همیشه با او مبارزه خواهند کرد و مشت های گره کرده دانش آموزان و دانشجویان و پیرمردان و پیرزنان در یوم الله ۱۳ آبان، بار دیگر کاخ های استکباری را به لرزه درخواهد آورد و بیعتی مجدد با آرمان های مقدس شهیدان خواهد بست.

img_1662

حجت الاسلام والمسلمین اشجری ادامه داد: امروز هر حزب و گروه و سازمان و نهادی که در هر جای عالم علیه مستکبران و زورگویان جهانی مقاومت می کند، از محبوبیت عمومی در جهان برخوردار است. اگر فرزندان این سرزمین در قالب پاسدار و بسیجی با کمک های مستشاری در سوریه نقشه های آمریکا و اسرائیل را خنثی می کنند، براساس الهام گرفتن از آیات قرآنی است.

وی با اشاره به برخی از هجمه ها علیه عملکرد سپاه و بسیج از سوی فتنه گران، تاکید کرد: امروز سپاه کانون اصلی مبارزه با استکبار است و کسانی که این جایگاه را زیر سوال می برند، از عظمت و اقتدار سپاه با خبر هستند و می دانند تا زمانی که سپاه و بسیج در میدان حاضر است، نقشه های شوم دشمنان ناکام می ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تقارن ۱۳ آبان با ماه صفر و عزای حسینی را یک فرصت بسیار مناسب دانست و گفت: باید با الهام گرفتن از عاشورا، روحیه مبارزه با استکبار را در آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تقویت کنیم. مردم گیلان نیز همصدا با مردم سراسر کشور با فریاد «مرگ بر آمریکا» در یوم الله ۱۳ آبان اثبات خواهند کرد که هیچ تهدید و نظریه پردازی مادی و غیر الهی آنان را از حضور در مسیر عزت قرآنی و تفکر عاشورایی باز نخواهد داشت لذا فریاد «مرگ بر آمریکا» امسال رساتر از سال های گذشته به گوش جهانیان خواهد رسید.

وی سازماندهی و برنامه ریزی برگزاری مراسم و اقدامات فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای مربوط به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را مهمترین هدف ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای آگاهی و شناخت مردم به ویژه جوانان ایران و جهان نسبت به سیاست ها و خیانت های آمریکا در ایران، منطقه خلیج فارس و کل جهان به ویژه کشورهای اسلامی، ایجاد زمینه بهره مندی حداکثری جریان و جبهه حق از تمامی ظرفیت های حق طلبی و ظلم ستیزی انسان های شریف و با کرامت ایران اسلامی و جهان در مبارزه با کفر، الحاد و مستکبران عالم و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ۱۳ آبان با توجه به شرایط کنونی تقابل استکبار با انقلاب و ایران اسلامی از دیگر اهداف ستاد مذکور است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری توجه ویژه به مسئله بدعهدی های آمریکا به عنوان خصوصیت اصلی نماد استکبار علیه ملت ایران،  تبیین جنایات کنونی آمریکا نسبت به ملت ایران و جهان اسلام و معرفی توطئه های جدید آمریکا، تبیین منطق ضرورت بی اعتمادی به آمریکا با توجه به نتایج حاصل از تلاش  های دیپلماتیک و تجلی ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر استکبار و مصداق اتم استکبار را چهار رویکرد محوری ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان عنوان کرد.

وی خواستار بهره مندی حداکثری از ظرفیت حسینیه ها، مساجد، بقاع متبرکه، پایگاه های مقاومت، حلقات صالحین و راهیان نور در ایام محرم و صفر شد و تصریح کرد: هیئات مذهبی می توانند نقش بسیار مهمی در معرفی یوم الله ۱۳ آبان و تبیین چهره کریه آمریکا ایفا کنند. همچنین مراکز دانشگاهی و نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها باید فعالیت های قابل قبولی در تبیین خوی استیلاطلبی آمریکا داشته باشند.

img_1656

img_1649

img_1661

img_1669

img_1710

img_1708

img_1702

img_1718

img_1697

img_1667

img_1685

img_1638

img_1683

img_1627

img_1620

img_1615

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد