صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استان گیلان توانسته ‌چهره‌های قرآنی برجسته‌ای را به کشور معرفی کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: استان گیلان توانسته است چهره‌های قرآنی برجسته‌ای را به جامعه قرآنی کشور معرفی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی در جلسه هم اندیشی با اساتید قرآنی گیلان در خصوص برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم با بیان اینکه میزبانی قاریان قرآن کریم از برکات قرآن […]

کد خبر : 23026 | 10:31 ق.ظ | ۱۰ مهر , ۱۳۹۵

ولی عادلی 21

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: استان گیلان توانسته است چهره‌های قرآنی برجسته‌ای را به جامعه قرآنی کشور معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی در جلسه هم اندیشی با اساتید قرآنی گیلان در خصوص برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم با بیان اینکه میزبانی قاریان قرآن کریم از برکات قرآن و افتخاری برای مردم گیلان محسوب می‌شود اظهار داشت: گیلان ولایتمدار با قدم مبارک قاریان سراسر کشور معطر می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان بی‌نظیر بوده است افزود: برگزاری هر چه بهتر مسابقات مذکور نیازمند هماهنگی همه جانبه عوامل اجرایی، سخت افزاری و نرم افزاری استان است.

وی با بیان اینکه تا برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان کمتر از ۱۸ روز زمان باقی مانده است تصریح کرد: با برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات مقدس در استان، باید ارادت گیلان نسبت به قرآن و اسلام را در کشور ثابت کنیم.

عادلی با اشاره به روحیه ولایتمداری مردم گیلان و با تاکید بر اینکه مردم گیلان همواره در کارهای فرهنگی و قرآنی در کشور سرآمد هستند خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های دینی و قرآنی گیلان باید به‌درستی معرفی شود.

وی با اشاره به ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید به وعده‌های خود در اجرای مراحل برگزاری مسابقات توجه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به افزایش ظرفیت‌های قرآنی در استان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر، ظرفیت‌های قرآنی و اساتید قرآنی در گیلان افزایش چشمگیری داشته‌اند.

عادلی با اشاره به اینکه استان گیلان توانسته است چهره‌های قرآنی برجسته‌ای را به جامعه قرآنی کشور معرفی کند تصریح کرد: با افزایش ظرفیت‌های قرآنی در گیلان، مسابقات استانی قرآن کریم از سوی اساتید گیلانی داوری شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر داوران مسابقات استانی گیلان از تهران به استان اعزام می‌شدند و در حال حاضر گیلان خود دارای اساتید برجسته قرآنی است افزود: باید به دور از هر گونه عقاید سیاسی و سلیقه‌ای در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد