صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







راهپیمایی مردم شیعه و سنی رضوانشهر پس از اقامه نمازجمعه برگزار می شود

فرماندار رضوانشهر گفت: مردم شیعه و سنی این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه این هفته با انجام راهپیمایی اعتراض آمیز، هتك حرمت اصحاب رسول الله را محكوم می كنند. ‘حمیدرضا امام پناهی’ در جلسه هماهنگی برای برپایی راهپیمایی مشترك نمازگزاران اهل تشیع و تسنن رضوانشهر و پره سر گفت: اهانت كنندگان به قبر شریف […]

کد خبر : 2312 | 8:51 ق.ظ | ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲

امام پناهی حمید

فرماندار رضوانشهر گفت: مردم شیعه و سنی این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه این هفته با انجام راهپیمایی اعتراض آمیز، هتك حرمت اصحاب رسول الله را محكوم می كنند.

‘حمیدرضا امام پناهی’ در جلسه هماهنگی برای برپایی راهپیمایی مشترك نمازگزاران اهل تشیع و تسنن رضوانشهر و پره سر گفت: اهانت كنندگان به قبر شریف صحابی پیامبر(ص) از منفورترین افرادی هستند كه در دامن استكبار و صهیونیست بین الملل رشد یافته اند.

وی گفت: وهابیت با اهانت و نبش قبر شریف صحابی پیامبر(ص) روز به ‌روز به سمت انزوا و نابودی حركت كرده و كابوس و وحشت دائمی را سرنوشت خویش كردند.

امام پناهی با بیان اینكه چنین عملی نزد هر انسان آزاده ای دلخراش و محكوم است، تاكید كرد: هم اكنون شاهد محكوم نمودن حركت زشت سلفی های خائن به دین مبین اسلام از سوی جمع كثیری از فرق مختلف علمای اسلام هستیم.

وی گفت: دشمنان اسلام با انجام توطئه های گوناگون در پی ریزی پروژه‌های اسلام‌هراسی خود به دنبال بد نام كردن مسلمانان و اسلام هستند و بهترین راه را در این یافته كه با چنین اقدامات وقیحانه ای بین جهان تشیع و تسنن تفرقه ایجاد كرده و جنگ مذهبی و فرقه‌ای راه بیندازند.

امام پناهی در پایان گفت: برگزاری راهپیمایی مردم تشیع و تسنن این شهرستان نیز روز جمعه پس از برپایی نماز وحدت بخش جمعه بطور همزمان در سه نقطه از این شهرستان (نماز جمعه رضوانشهر، نماز جمعه تشیع در پره سر و نماز جمعه اهل سنت در پره سر) با برپایی راهپیمایی مشترك این حركت دشمنان را محكوم خواهند كرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد