صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دانشگاهیان دانشگاه آزاد رشت هتك حرمت اصحاب رسول الله را محكوم كردند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در تجمعی اعتراض آمیز، هتك حرمت اصحاب رسول الله را محكوم كردند. در این مراسم رییس و دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند. در این مراسم تجمع كنندگان با شعارهای از جمله ‘مرگ بر […]

کد خبر : 2316 | 7:52 ق.ظ | ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲

80643630-3929084

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در تجمعی اعتراض آمیز، هتك حرمت اصحاب رسول الله را محكوم كردند.

در این مراسم رییس و دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.

در این مراسم تجمع كنندگان با شعارهای از جمله ‘مرگ بر آمریكا’ ، ‘مرگ بر اسرائیل’ ، ‘مرگ بر انگلیس’ و ‘ لا اله الا الله محمد رسول الله’ هتك حرمت ساحت اصحاب رسول الله (ص) را محكوم كردند.

مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان روز چهارشنبه در این مراسم در سخنانی با بیان اینكه وهابیت را كشیش دست ساز انگلیسی ها معرفی كرد، افزود: آنها دچار جهل مركب شده اند و به قداست زدایی و قرآن سوزی دست می زنند.

حجت الاسلام ‘سعید مهدوی’ ادامه داد: این اقدام یكی از سیاست های شوم غرب است كه با استفاده از عده ای به ظاهر دینی، علیه دین به كار می گیرند.

وی خیانت اخیر را نشان به آخرالزمان رسیدن دنیای غرب دانست و گفت: جولان شیطان و شیطان صفتان هیچ اثری ندارد و تنها گرایش خلق را به سمت دین خدا و انسان واقعی بیشتر می كند.

در این تجمع بیانیه ای نیز قرائت شد كه در بخشی از آن آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای حفظه الله تعالی این اقدام وحشیانه و هتك حرمت به پیكر این صحابی بزرگ پیغمبر كه از حوارییون امیرالمومنین علی (ع) نیز بود را محكوم می كنیم و از مسلمان جهان می خواهیم با هوشیاری كامل، اتحاد محكم و همبستگی بتوانیم توطئه دشمنان و هتاكان به مقدسات عالم اسلامی را خنثی كنیم.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این مراسم طومای را به امضاء رساندند و اعلام كردند: ما فرزندان دانشگاهی ولایت مطلقه با امضای این طومار، تشكیل گردان زینبیون برای مقابله با شرارت های غرب را اعلام و آمادگی خود را برای اعزام به جبهه های نبرد با كفر اعلام می داریم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد