صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







هزار و ۲۰۰ نفر از ایثارگران گیلانی با رهبری دیدار می کنند

مسئول کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان اعلام کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران گیلانی در قالب همایش یادواره شهدای شمال کشور، ۲۵ اردیبهشت با مقام معظم رهبری دیدار می‎کنند.  سرهنگ ابراهیم جوادی، مسئول کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه فتح […]

کد خبر : 2319 | 5:09 ق.ظ | ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲

مسئول کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان اعلام کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران گیلانی در قالب همایش یادواره شهدای شمال کشور، ۲۵ اردیبهشت با مقام معظم رهبری دیدار می‎کنند.

 سرهنگ ابراهیم جوادی، مسئول کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه فتح خرمشهر چیزی شبیه معجزه بود، به خبرنگار شبستان گفت: فتح خرمشهر نمادی از قدرت معنوی ملت ایران است.

وی با تاکید بر تبیین زوایای مختلف آزادسازی خرمشهر برای جوانان افزود: باید این حماسه برای جوانان ما که آن دوران را ندیده و درک نکرده‌اند به بهترین شکل ممکن و با استفاده از خاطرات رزمندگان بازگو شود.

جوادی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد، تصریح کرد: در این ایام 75 یادواره شهدا در 17 ناحیه استان برگزار می‌شود.

 وی از برگزاری یادواره شهدای شمال کشور در تهران خبر داد و اظهار کرد: یادواره شهدای سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان با حضور 4 هزار مدعو از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان، 24 اردیبهشت جاری در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 مسئول کنگره سرداران، امیران و 8 هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه سهمیه استان در این همایش یک هزار و 200 نفر است، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این یادواره ضمن بررسی ابعاد شخصیتی شهدای شاخص شمال کشور، در 25 اردیبهشت به دیدار مقام معظم رهبری رفته و تجدید پیمان می‌کنند.

وی با اشاره به شهدای شاخص این یادواره، گفت: در یادواره مذکور، شهید املاکی از گیلان، شهید طوسی از مازندران و شهید عسگری از گلستان به عنوان شهدای شاخص معرفی شده‌اند.
جوادی به اعزام کاروان پیاده به مرقد مطهر امام راحل اشاره کرد و بیان داشت: این کاوران از روز سوم خرداد حرکت خود را به سمت مرقد مطهر آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدای فتح خرمشهر، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران از دیگر برنامه‌های سپاه قدس استان در بزرگداشت سوم خرداد است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد