صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تجمع دانشجویان در محکومیت هتک حرمت صحابه پیامبر + تصاویر

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محکومیت هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) تجمع اعتراض‌آمیز کردند. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت  در محوطه این دانشگاه در اعتراض به هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) تجمع کردند. دانشجویان با شعارهای «آمریکا دشمن خدا»، «صهیونیسم دشمن خدا»، «مرگ بر آمریکا» و «الله‌اکبر» جنایت هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) […]

کد خبر : 2322 | 9:23 ق.ظ | ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲

تجمع15

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محکومیت هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) تجمع اعتراض‌آمیز کردند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت  در محوطه این دانشگاه در اعتراض به هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) تجمع کردند.

دانشجویان با شعارهای «آمریکا دشمن خدا»، «صهیونیسم دشمن خدا»، «مرگ بر آمریکا» و «الله‌اکبر» جنایت هتک حرمت صحابه پیامبر (ص) را محکوم کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در این تجمع دانشجویی، اظهار کرد: امروز غرب به پشتوانه یک ظاهر مذهبی آمیخته با جهالت موجب دل آزار شدن بسیاری از مسلمانان به ویژه شیعیان جهان شده است.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، با تصریح بر اینکه هتک حرمت بزرگان اسلام به ویژه شیعه یکی از برنامه‌ریزی‌های وهابیت کیش دست ساخته انگلیس است، افزود: تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان نشانه برائت از حرکات وحشیانه این افراد مبتلا به جهل مرکب است.

به گفته وی، جنبش وال‌استریت و دیگر جنبش‌هایی که در دیگر سراسر جهان رو به ظهور است، ریشه در معنویت گرایی به قرآن و توجه به انسان کامل و ائمه اطهار (ع) دارد.

 این مسئول اذعان کرد: تقدس‌زدایی و قرآن‌سوزی از جمله توطئه‌های غرب علیه دین اسلام است که گاهی توسط کشیش دیوانه و یا توسط عده‌ای با مظاهر ساختگی بروز می‌کند.

وی انگلیس را نطفه نامشروع خواند که با مذهب‌سازی مانند وهابیت و بهاییت قصد فریب دنیا را دارد.

مهدوی، خاطرنشان کرد: جنایات سال‌های اخیر توسط وهابیت و طالبان به دلیل عدم رجعت انسان به معنویت بوده و یکی از ویژگی‌های جنگ نرم دشمن است.

http://www.iaurasht.ac.ir/Resources/News/92/9264.JPG

http://www.iaurasht.ac.ir/Resources/News/92/9272.JPG

http://www.iaurasht.ac.ir/Resources/News/92/9274.JPG






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد