صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر شهرستان رودبار

معاون سیاسی‌امنیتی فرماندار رودبار از تشکیل ستاد دهه فجر با عضویت 17 کمیته در این شهرستان خبر داد.

کد خبر : 237 | 4:00 ب.ظ | ۲۱ آذر , ۱۳۹۱

معاون سیاسی‌امنیتی فرماندار رودبار از تشکیل ستاد دهه فجر با عضویت 17 کمیته در این شهرستان خبر داد.

اسدالله نظری در نشست ستاد دهه فجر شهرستان رودبار اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر، دهه عزت و سربلندی، باید با حمایت مسئولان با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر را مهم ارزیابی کرد و افزود: حضور پر شور مردم در برنامه‌های دهه فجر ضمن پررنگ شدن برنامه‌ها، موجب ایجاد وحدت و تداوم نظام مقدس اسلامی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مردم رودبار در برگزاری مراسم‌های مذهبی حضوری فعال دارند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی با توسل به ائمه اطهار (ع) و توجه به رهنمون‌های حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی صدور انقلاب اسلامی به تمام جهان را یکی از دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: اکنون در سراسر منطقه و دنیا انقلاب اسلامی به شکل بیداری اسلامی نمایان شده است.

نظری، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: مسئولان اجرای برنامه‌های دهه فجر باید از هزینه‌های گزاف خودداری کرده و کانون برنامه‌ها را در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج مراکز آموزشی دایر کنند.

وی از تشکیل 17 کمیته ستاد گرامیداشت دهه فجر رودبار خبر داد و اضافه کرد: مسئولان کمیته‌ها باید برنامه‌های این ایام را در راستای استکبارستیزی، معرفی ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس تعریف و تهیه کنند.

معاون سیاسی‌امنیتی فرماندار رودبار، برگزاری هر چه باشکوه حماسه 9 دی را تاکید کرد و افزود: اوایل انقلاب، محرم و ارزش‌های عاشورایی به کمک نظام مقدس اسلامی آمد و در فتنه سال 88 نیز در حماسه بزرگ و ماندگاری خلق شد و برتری خون بر شمشیر به اثبات رسید.

وی به حضور سبز مردم گیلان در 8 دی اشاره کرد و افزود: حضور مردم ولایت‌مدار و متدین گیلان، بصیرت و وفای به عهد با ولایت فقیه این خطه را به رخ همگان کشید و حماسه‌ای ماندگاری دیگر را در تاریخ به ثبت رساند.

به گفته نظری، ستادهای فرعی دهه فجر در رودبار با همکاری بخشداران و شهرداران شهرستان برای هرچه باشکوه‌تر شدن برنامه‌های دهه فجر سال جاری تشکیل می‌شوند.

وی، برگزاری برنامه‌های دهه فجر را در روستاهای شهرستان مورد تاکید قرار داد و ابراز کرد: نقش شوراها در سطح شهرستان و روستاها باید در با شکوه برگزار کردن مراسم دهه فجر پر رنگ باشد.

معاون فرماندار رودبار از مردم خواست تا با حضور خود در مراسم‌های ایام‌الله دهه فجر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا برای استمرار حیات انقلاب بکوشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد