صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







خبرگزاری فارس مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان شد

خبرگزاری فارس برای پنجمین سال متوالی مسؤول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان شد. رئیس ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور حکم برای مدیر سایت استانی خبرگزاری فارس در این استان، وی را برای پنجمین سال متوالی به عنوان مسؤول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان […]

کد خبر : 23701 | 1:08 ب.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۵

خبرگزاری فارس برای پنجمین سال متوالی مسؤول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان شد.

رئیس ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور حکم برای مدیر سایت استانی خبرگزاری فارس در این استان، وی را برای پنجمین سال متوالی به عنوان مسؤول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان معرفی کرد.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری اظهار کرد: سیاستگذاری هدفمند، برنامه‌ریزی دقیق و منظم و انجام هماهنگی اطمینان‌بخش برای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه به‌هم پیوسته‌ای هستند که زمینه‌های اثربخشی مراسم عید انقلاب را قوت می‌بخشند.

وی برگزاری نشست‌های ویژه و برنامه‌ریزی برای ایام‌الله دهه مبارک فجر را ضرورت دانست و گفت: مقتضی است کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان راه‌اندازی و بر حسب برنامه‌های کلان این ستاد شاهد برگزاری مناسب ایام‌الله دهه مبارک فجر باشیم.

 خبرگزاری فارس گیلان برای پنجمین سال متوالی مسؤولیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان را پذیرفته و به‌زودی برنامه‌های این کمیته با رویکرد جدید و نوین اعلام و اجرا می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد