صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







شورای نگهبان به وظیفه‌اش عمل می‌کند

دبیر شورای نگهبان خطاب به مردم گفت: حضور شما در پای صندوق‌های رای حماسه می‌آفریند، با دادن یک رای به اقتدار نظام و یاس و ناامیدی دشمن کمک کنید.  به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی روز پنج‌شنبه در کنگره بزرگداشت آیت‌الله ملاهاشم جنتی و 90 شهید محله لادان اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی 34 سال […]

کد خبر : 2371 | 7:13 ق.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲

janati.ayatollah3

دبیر شورای نگهبان خطاب به مردم گفت: حضور شما در پای صندوق‌های رای حماسه می‌آفریند، با دادن یک رای به اقتدار نظام و یاس و ناامیدی دشمن کمک کنید.

 به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی روز پنج‌شنبه در کنگره بزرگداشت آیت‌الله ملاهاشم جنتی و 90 شهید محله لادان اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی 34 سال با وجود همه فشارها و تحریم‌ها هنوز سر پا ایستاده ولی اگر این تحریم‌ها برای هر کشور دیگری بود تاکنون آن کشور دوام نمی‌آورد.

 دبیر شورای نگهبان با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: حماسه را باید همه مردم بیافریند، مقام معظم رهبری، مسوولان بالا مقام، روحانیون، علما، جوانان، زن و مرد باید این حماسه را بیافرینند.

 دبیر شورای نگهبان خطاب به مردم اظهار کرد: همان گونه که همیشه و در موارد مشابه حضور مردم در صحنه‌ها بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است، این بار نیز حضور مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی و خاموش می‌کند.

 وی ادامه داد: هرچه حضور مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد، قدرت نظام و انقلاب بیشتر می‌شود و دشمن بیشتر شکست می‌خورد و امیدش قطع می‌شود.

 دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: علما و خطبای نماز جمعه، رسانه ملی و اهل قلم باید حماسه بیافرینند.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص معیارهای فرد اصلح برای انتخابات بیان کرد: رییس‌جمهور باید مردمی بوده و قدرت و توان کار کردن داشته باشد.

 دبیر شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان طبق قانون و ضوابط به وظایف خود عمل خواهد کرد، اما مردم نیز در انتخاب فرد اصلح دقت داشته باشند.

  آیت الله جنتی با بیان این‌که «رییس‌جمهور باید دارای توان مدیریت باشد» تصریح کرد: رییس‌جمهور در این شرایط و در دریای طوفانی می‌خواهد کشتیرانی کند؛ باید تورم، گرانی، اشتغال و مسایل سیاسی و … را مدیریت کند.

 وی خاطرنشان کرد: رییس‌جمهور باید قدرت مدیریت و توان مبارزه با دشمن را داشته باشد و از دشمن نترسد و عقب نشینی نکند و حتی هوس مذاکره با دشمن را نداشته باشد.

 دبیر شورای نگهبان یادآور شد: رییس‌جمهور باید مردمی، دلسوز به حال فقرا و مردمدار باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پیامبران تمام زندگی و وجودشان را برای برقرار کردن عدالت و نفوذ روح بندگی در روحیه انسان‌ها و تزکیه و تهذیب و ارشاد و هدایت و تربیت اخلاقی و عرفانی انسان‌ها وقف کردند.

 وی با بیان این‌که «پاسداری از دین پس از اوصیا به عهده دو قشر از مردم بود» اضافه کرد: یک قشر در بعد معنوی، فرهنگی، تربیتی و اخلاقی و قشر دوم در مبارزات دشمن و مسایل نظامی و حرکت‌های مسلحانه و مقابله با قدرت‌های سطه‌گر پاسداری از دین را عهده‌دار بودند.

 دبیر شورای نگهبان گفت: اگر علما در طول تاریخ نبودند، چراغ‌های هدایت خاموش شده بود و کمترین اثری از تربیت‌ها و خدمات انبیا باقی نمی‌ماند.

 وی ادامه داد: در حال حاضر هر کجا روی زمین دین، اخلاق، آرامش و امنیت وجود دارد، به خاطر وجود علما است چرا که علما خط و مشی انبیاء و اوصیاء و رسالت آنها را ادامه می‌دهند و مردم نیز از علما قدردانی می‌کنند و همان عشق، علاقه و محبتی که به انبیاء و اولیا دارند نثار علما می‌کنند که نمونه بارز آن در دوران کنونی، عشق مردم به امام خمینی (ره) است.

 وی با بیان این‌که «خیلی‌ها هنوز قدر شهدا را نمی‌دانند» اظهار کرد: نفس یک عالم و در راس آنها رهبری امام خمینی(ره) موجب شد مردم لادان 8 سال مشتاقانه به جنگ بروند و عاشقانه 90 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کنند و این شهدا هستند که انقلاب و نظام را حفظ کردند و اگر این روحیه شهادت طلبی نبود، قدرت‌هایی همچون آمریکا مردم را قتل عام می‌کردند.

 آیت الله جنتی اضافه کرد: نوری که از قبور شهدا و شمشیر آنها بر می‌خیزد آینده را روشن می‌کند.

 دبیر شورای نگهبان در خصوص فضایل اخلاقی و رفتاری پدرش گفت: ایشان مردی وارسته، متواضع، ساده زیست، زاهد و دارای زندگی طلبگی بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد