صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امنیت امروز ایران اسلامی، حاصل نگاه قدرتمند و راهبردی مقام معظم رهبری است

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت دشمن‌شناسی و رصد آن گفت: قدرت نظامی ایران تنها قدرت بازدارنده دفاعی بوده و نقشه راه ماست. حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم ۷۰۰ شهید والامقام شهرستان در مسجد ملاامیرای رودسر اظهار کرد: جامعه اسلامی، توحیدی و قرآنی با دشمنان جدی مواجه است. وی با […]

کد خبر : 23717 | 8:11 ق.ظ | ۲۰ آذر , ۱۳۹۵

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت دشمن‌شناسی و رصد آن گفت: قدرت نظامی ایران تنها قدرت بازدارنده دفاعی بوده و نقشه راه ماست.

حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم ۷۰۰ شهید والامقام شهرستان در مسجد ملاامیرای رودسر اظهار کرد: جامعه اسلامی، توحیدی و قرآنی با دشمنان جدی مواجه است.

وی با اشاره به اهمیت دشمن‌شناسی افزود: دشمن‌شناسی و رصد آن یکی از اساسی‌ترین شاخصه‌های حراست از اقتدار ملی محسوب می‌شود و از مسایل مهمی بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن واقعی ملت ایران، سوریه، عراق، یمن، فلسطین، بحرین و ملت‌های مسلمان جهان، آمریکا و نظام سیاسی حاکم بر جهان است که در فکر مصادره منافع آنهاست.

ابوترابی‌فرد آل‌سعود، صدام و صدامیان را مزدوران ناتوان در دست‌های قدرت امروز جهان خواند و افزود: اگر دشمن را نشناسیم برای حراست از منافع ملی آسیب می‌بینیم.

وی امنیت امروز ایران اسلامی را حاصل نگاه قدرتمند و راهبردی مقام معظم رهبری دانست و گفت: آنها که دشمن را کیلومترها خارج از مرزها متوقف می‌کنند می‌توانند از اعتبار ملت خود دفاع کنند.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی باید همواره در بالاترین سطح از قدرت ممکن باشد، افزود: جامعه اسلامی را باید با قدرتش شناخت و در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی پیشگام و پیشتاز باشد.

وی خلق اقتصاد مقاومتی را به معنای یک اقتصاد پرتوان، دانش‌بنیان و مردمی دانست که تأمین کننده رفاه مردم و مقاوم در برابر دسیسه‌های دشمن است و افزود: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته گام‌های بلندی به سوی قدرت برداشته و امروز ایران از نظر مردم‌سالاری برآمده از آموزه‌های دینی، وحدت دینی و انسجام ملی نمونه زیبا از قدرت در جهان است.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه اقتدار ایران چشمان دشمنان را کور کرده است، خاطرنشان کرد: امروز غرب و شرق اذعان می‌دارند که قدرت جمهوری اسلامی حرف نخست را در منطقه می‌زند و تفکر انقلاب، اندیشه امام(ره) و مقاومت اسلامی روح انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز مقاومت اسلامی با حضور تمام ملت‌های مسلمان در عراق و سوریه، یمن، لبنان در مقابل مزدوران استکبار مواجه بوده و پیروز است.

نایب رئیس سابق مجلس با اشاره به اینکه ما در عرصه‌های اقتصادی با افق‌های مطلوب فاصله داریم، تصریح کرد: ما از اصول فاصله گرفته‌ایم و باید مسیر اصلاح شده را تا به سرعت ادامه دهیم و نتیجه بگیریم.

وی به تقویت مقاومت اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: قدرت مقاومت باید در اندازه‌ای باشد که دشمن تصور تعرض به این جامعه را در سر نپروراند و شهدای ما برای رسیدن به این قدرت به شهادت رسیدند.

ابوترابی‌فرد با تأکید بر اینکه دشمن و دنیای استکبار بداند ما قدرت نظامی و دفاعی را هرگز برای کشور گشایی نمی‌خواهیم، متذکر شد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی تنها قدرت بازدارنده دفاعی است و این نقشه راه ماست./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد