صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فراخوان مسابقه یادداشت و مقاله‌نویسی با موضوع فتنه ۸۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از فراخوان مسابقه یادداشت و مقاله‌نویسی با موضوع فتنه سال ۸۸ توسط این شورا در استان خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی گیلان در راستای منویات مقام معظم رهبری با هدف پژوهش و بررسی ابعاد فتنه سال […]

کد خبر : 23744 | 2:22 ب.ظ | ۲۲ آذر , ۱۳۹۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از فراخوان مسابقه یادداشت و مقاله‌نویسی با موضوع فتنه سال ۸۸ توسط این شورا در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی گیلان در راستای منویات مقام معظم رهبری با هدف پژوهش و بررسی ابعاد فتنه سال ۸۸ و تبیین نقش پیشتازی مردم گیلان در آفرینش هشتم دی و همچنین آمادگی برای مقابله با فتنه‌های احتمالی آینده مسابقه یادداشت و مقاله‌نویسی برگزار می‌کند.

وی به موضوع‌های پیشنهادی فراخوان مسابقه یادداشت و مقاله‌نویسی با موضوع فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: ماهیت فتنه و چگونگی شکل‌گیری آن در سال ۸۸ و نقش رهبری امام خامنه‌ای در مهار فتنه سال ۸۸ از موضوع‌های فراخوان مسابقه مذکور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه درس‌ها و عبرت‌های فتنه سال ۸۸ از موارد پیشنهادی فراخوان مسابقه یادداشت و مقاله‌نویسی با موضوع فتنه ۸۸ است، تصریح کرد: اهداف و انگیزه‌های به‌فراموشی سپردن فتنه سال ۸۸، پیشتازی مردم گیلان و نقش گیلانی‌ها در آفرینش حماسه هشتم دی و روش‌های پیشگیری و مقابله با فتنه‌های احتمالی پیش‌رو از دیگر موضوع‌های فراخوان مسابقه مذکور است.

اشجری، مهلت ارسال یادداشت‌ها و مقاله‌ها را تا سوم دی‌ماه امسال عنوان کرد و گفت: اندیشمندان، فعالان فرهنگی و سیاسی گیلان می‌توانند یادداشت‌ها و مقاله‌های خود را در قالب فایل word با مشخصات کامل (نام خانوادگی، شغل، میزان تحصیلات و شماره همراه) به ایمیل info@gilshora.ir ارسال کنند.

وی متذکر شد: یادداشت‌ها و مقاله‌های برتر در درگاه اینترنتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان منتشر شده و به آثار منتخب جوایزی اهدا می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد