صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دومین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان آستارا

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود، گفت: امنیت و آسایش موجود در کشور را مدیون انقلاب اسلامی هستیم. حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا، ۳۰ آذر در دومین جلسه برنامه ریزی کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان آستارا که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، […]

کد خبر : 23822 | 8:24 ق.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۵

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود، گفت: امنیت و آسایش موجود در کشور را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا، ۳۰ آذر در دومین جلسه برنامه ریزی کمیته مساجد ستاد دهه فجر شهرستان آستارا که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با دستان خالی و به لطف خداوند متعال و با همراهی مردم در برابر ابر قدرت های جهانی ایستاد و انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود، افزود: مساجد بهترین پایگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه آیین های در نظر گرفته شده برای ایام الله دهه مبارک فجر است.

امام جمعه بندر آستارا امنیت و آسایش موجود در کشور را مدیون انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امنیت موجود در کشور ما قابل مقایسه با هیچ کجای جهان نیست و باید بابت این نعمت همواره خداوند متعال را شاکر باشیم.

حجت الاسلام حافظ نیا در پایان بر باشکوه برگزار شدن برنامه‌ها و جشن‌های ایام الله دهه فجر تاکید کرد.

فرتاش حریری، مسئول شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا نیز در این جلسه با بیان اینکه دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد متولی برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های ایام الله دهه فجر در مساجد است، اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی در تمامی مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسه با هدف برنامه ریزی برای بزرگداشت بهتر ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سی و هشتمین فجر انقلاب در مساجدی که کانون های فرهنگی و هنری در آن فعالیت دارند برگزار شد.

حریری برگزاری جشن انقلاب در مساجد، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقه آدمک های پوشالی، دیدار با خانواده های موثر در انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه عکاسی سلفی( من و انقلابیون) و برگزاری همایش کاربردی با موضوع « مسجد و انقلاب » را از برنامه های مهم این کمیته در ایام الله دهه مبارک فجر برشمرد./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد