صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






باید قدردان و پاسدار خون شهدای والامقام انقلاب اسلامی باشیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران انقلابی در جامعه تأکید کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی هنرمندانه برای مردم بیان شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، ۳۰ آذر در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک فجر سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امیدواریم […]

کد خبر : 23851 | 9:07 ق.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر فعالیت رسانه‌ها و خبرنگاران انقلابی در جامعه تأکید کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی هنرمندانه برای مردم بیان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، ۳۰ آذر در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک فجر سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امیدواریم قدردان شهدای والامقام انقلاب اسلامی باشیم و از این خون‌های مقدس پاسداری کنیم.

وی، یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: روزهای دهه مبارک فجر آن‌قدر برای مردم شیرینی دارد که رهبر کبیر انقلاب اسلامی از آن تعبیر به عید کردند و حتی از عید فطر و قربان بالاتر دانستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براینکه دهه مبارک فجر باید در کام مردم دوباره شیرین شود، بیان کرد: اخباری که از طرف کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان منتشر می‌شود باید امیدوارکننده باشد.

اشجری، نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی را مهم دانست و تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر هنرمندانه برای مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند نقش کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان را کتمان کند، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها را نمی‌توان کتمان کرد زیرا عامل تحول و بیداری در ساختار اجتماعی و سیاسی بسیاری از کشورها هستند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به نقش قابل توجه رسانه‌ها در معادلات و دگرگونی‌های سیاسی اشاره کرد و یادآور شد: قبل و هنگام پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به اینکه رسانه‌های مهم صدا و سیما و مطبوعات در اختیار رژیم طاغوت بود اما رسانه‌های سنتی و کوچک توانستند بسیار اثرگذار باشند و ایفای نقش کنند.

اشجری با بیان اینکه رسانه‌های سنتی در قبل و حین پیروزی انقلاب اسلامی کوچک بودند، اظهار کرد: رسانه‌ها مذکور به دلیل اینکه در دسترس بودند، تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی به گستردگی رسانه‌ها در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: هر کدام از بخش‌های صدا و سیما، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، روزنامه‌ها، مجله‌ها، هفته‌نامه‌ها، گاه‌نامه‌ها، سینما و … نیازمند برنامه‌ریزی لازم هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به واگذاری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری فارس اشاره کرد و گفت: پنج سال گذشته مسؤولیت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان را برای نخستین مرتبه در تمام استان‌ها به خبرگزاری فارس واگذار کردیم.

اشجری با بیان اینکه صدا و سیما برنامه‌های زمان‌بندی خود را در دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌دهد، تصریح کرد: رسانه‌های مکتوب و مجازی مغفول واقع شدند.

این مسؤول، متذکر شد: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان فعالیت خود را با دست خالی آغاز کرد.

وی بر وجود رسانه‌ها و خبرنگاران انقلابی در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: مدت چهار سال تجربه‌ای که در خبرگزاری فارس کسب شده، پس‌انداز بسیار خوبی برای استان‌های دیگر محسوب می‌شود و می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: مجموعه‌ای که با دست خالی و با انگیزه به‌دنبال سرانجام رساندن برنامه‌ها بوده و هیچ توقعی ندارد، نه‌تنها برای بنده ارزشمند است بلکه برای تمام اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ارزشمند محسوب می‌شود.

اشجری در پایان، بر تداوم راه‌اندازی کاروان‌های خبری دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان تأکید کرد و گفت: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برای بسیاری از دستگاه‌های دیگر تولید محتوا می‌کند تا دست آنها خالی نباشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد