صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست شهرستان رضوانشهر/ یوم الله ۹ دی حماسه‌آفرینی مردم در مقابل فتنه‌گران است

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: ۹ دی حماسه‌آفرینی ملت ایران در مقابل فتنه‌گران است.  سید اکبر قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: ۹ دی از روزهای حماسه‌آفرینی ملت ایران در مقابل فتنه‌گران است. وی با بیان اینکه هشتم دی سال ۸۸ مردم گیلان یک […]

کد خبر : 23866 | 10:12 ق.ظ | ۲ دی , ۱۳۹۵

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: ۹ دی حماسه‌آفرینی ملت ایران در مقابل فتنه‌گران است.

 سید اکبر قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: ۹ دی از روزهای حماسه‌آفرینی ملت ایران در مقابل فتنه‌گران است.

وی با بیان اینکه هشتم دی سال ۸۸ مردم گیلان یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور حماسه بزرگ را در راستای بیعت دوباره با مقام معظم رهبری خلق کردند، افزود: دشمنان علیه انقلاب در فتنه سال ۸۸ توطئه‌های زیادی به‌کار بردند و ۹ دی ماه سال ۸۸ ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری برای پاسداری از ارزش‌ها اسلامی حرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر حماسه ۸ دی ماه را نشان‌دهنده بصیرت مردم گیلان دانست و گفت: مردم گیلان نشان دادند که با بصیرت در تمام عرصه‌ها پیشگام هستند.

معاون فرماندار رضوانشهر نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: مردم همواره در پیروی از امر ولایت فقیه و پاسخ به دسیسه‌های استکبار جهانی و آمریکا به‌ویژه  فتنه سال ۸۸ در گیلان و ۹ دی در کشور با حضور حماسی خود توطئه‌های آنها را نقش برآب کردند.

 ابراهیم چراغی بیان کرد: در طول انقلاب همواره شاهد هجمه‌ها و ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب بوده‌ایم و هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در۸ و ۹ دی دسیسه‌های فتنه‌گران را خنثی کرده است.

علیرضا ملکی‌نژاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر نیز در جلسه مذکور تصریح کرد: در حماسه ۸ و ۹ دی مردم به صورت خود جوش به صحنه آمدند و با حمایت خود از رهبری و نظام، ولایتمداری را به نمایش گذاشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد