صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فتنه ۸۸ حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی دشمنان بود

امام جمعه رضوانشهر گفت: دشمنان برای فتنه ۸۸ سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند. حجت‌الاسلام هادی حبیبی در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: آتش فتنه دامن فتنه‌گران و یا ساکتین فتنه را می‌گیرد. وی فتنه سال ۸۸ را بسیار پیچیده و عمیق و برنامه‌ریزی دشمنان در سال‌های گذشته دانست و افزود: […]

کد خبر : 23868 | 10:16 ق.ظ | ۲ دی , ۱۳۹۵

امام جمعه رضوانشهر گفت: دشمنان برای فتنه ۸۸ سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند.

حجت‌الاسلام هادی حبیبی در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: آتش فتنه دامن فتنه‌گران و یا ساکتین فتنه را می‌گیرد.

وی فتنه سال ۸۸ را بسیار پیچیده و عمیق و برنامه‌ریزی دشمنان در سال‌های گذشته دانست و افزود: دشمنان از سال‌های گذشته توطئه علیه انقلاب اسلامی را برنامه‌ریزی کرده بودند و در سال ۸۸ آن را به اجرا گذاشتند.

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اینکه دشمنان ایران به دنبال این هستند که به نظام اسلامی ضربه بزنند افزود: دشمنان از فتنه‌گری و آسیب رساندن به نظام اسلامی هرگز دست برنمی‌دارند.

وی بیان کرد: سران فتنه‌گر اصلی در خارج از کشور هستند و داخل کشور افرادی که سران فتنه شناخته می‌شوند بازیگر فتنه‌گران اصلی بودند که تمام سوابق و خدمات خود را از بین بردند.

حبیبی با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸ تمام عوامل مانند آمریکا و صهیونیسم و گروه‌های وهابیون به‌کار گرفته شده بودند، گفت: آنچه که مردم را نجات داد ولایت بود و مقام معظم رهبری با سخنرانی خود آرامش را در کشور حاکم کردند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان در۸ دی و مردم سراسر کشور در ۹ دی ماه سال ۸۸ با روحیه جهادی و انقلابی وارد عمل شدند، تصریح کرد: در۸ و ۹ دی مردم کشور ما و گیلان به صورت خود جوش و روحیه انقلابی و جهادی ورود کرد و حماسه ۸ و ۹ را خلق کردند.

حبیبی با تصریح بر اینکه روحیه جهادی و انقلابی می‌تواند مشکلات اقتصادی را در کشور برطرف کند، یادآور شد: در داخل کشور ظرفیت حل مشکلات اقتصادی کشور ما به زیبایی وجود دارد و باید از توان داخلی استفاده شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد