صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجتماع بزرگ طلایه داران بصیرت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی در رشت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم حماسه ۸ دی با سخنرانی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در میدان شهدای ذهاب شهر رشت خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به اینکه تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی روزهایی داشته که در آن خاطرات بسیاری در […]

کد خبر : 23871 | 10:23 ق.ظ | ۲ دی , ۱۳۹۵

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم حماسه ۸ دی با سخنرانی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در میدان شهدای ذهاب شهر رشت خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به اینکه تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی روزهایی داشته که در آن خاطرات بسیاری در ذهن مردم جا گرفته است اظهار کرد: برخی از روزها به‌واسطه برجستگی‌ها و ویژگی‌هایی که دارند از آنها تعبیر به ایام‌الله شده است.

وی، یکی از روزهای پر خاطره و به‌یادماندی را نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» عنوان کرد و افزود: ۹ دی روزی است که معاندان، مستکبران و مخالفان نظام مقدس اسلامی و برخی از فریب‌خوردگان در یک طرف قرار گرفتند و علاقمندان به انقلاب اسلامی و پیروان مکتب سرخ حسینی (ع) در طرف دیگر بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نهم دی یوم‌الله فرقان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در ۹ دی مردم حماسه‌ای آفریدند که در تاریخ انقلاب اسلامی کم‌نظیر است.

اشجری متذکر شد: مردم در ۹ دی، دفاع از حریم ولایت و ابراز عشق به ساحت امامت و پایبندی به نظام مقدس اسلامی را به نمایش گذاشتند و تمام توطئه‌های فتنه‌گران که با همراهی مستکبران عالم قصد اجرایی و عملیاتی کردن آن را داشتند، به‌باد دادند.

وی با تأکید براینکه مردم غیور گیلان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور و درخشش ویژه‌ای دارند، بیان کرد: مردم گیلان یک روز جلوتر به صحنه آمدند و خشم مقدس و انقلابی خود علیه فتنه‌گران را به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، شعار نهم دی امسال را «۹ دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و نفوذ ناپذیری مردم ایران» عنوان کرد و گفت: اکنون در آستانه هفتمین سالگرد آن حماسه پر شکوه قرار گرفتیم و این مراسم در سراسر استان با شکوه ویژه‌ای برگزار می‌شود.

اشجری با اشاره به اینکه دو مراسم استانی برای روزهای هشتم و نهم دی در گیلان تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: نخستین مراسم مدت شش سال متوالی در میدان شهدای ذهاب شهر رشت برگزار شده است و ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه هشتم دی ماه جاری مراسم حماسه ۸ دی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این میدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم دیگری مانند سال‌های گذشته ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۹ دی ماه جاری با سخنرانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در سالن اجتماعات بانک صادرات در شهر رشت تدارک دیده شده است.

این مسؤول، با بیان اینکه مردم گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ حماسه‌ای کم‌نظیر آفریدند، خاطرنشان کرد: در هشتم دی ماه سال ۸۹ مردم گیلان مفتخر به دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پایان تصریح کرد: هشتم دی ماه جاری مردم گیلان حماسه با شکوه دیگری می‌آفرینند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد