صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی

انتخابات سال ۱۳۸۸ بهانه‌ای شد تا دشمنان قسم‌خوردۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از سه دهه شکوفایی و اقتدار انقلاب اسلامی فتنه دیگری آغاز کنند که این‌بار نیز با بصیرت مردم، شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شدند. بازندگان سیاسی به جای تن‌دادن به قانون و قبول رأی اکثریت مردم، نمایش مضحک «تقلب» را به راه […]

کد خبر : 23874 | 11:19 ق.ظ | ۲ دی , ۱۳۹۵

انتخابات سال ۱۳۸۸ بهانه‌ای شد تا دشمنان قسم‌خوردۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از سه دهه شکوفایی و اقتدار انقلاب اسلامی فتنه دیگری آغاز کنند که این‌بار نیز با بصیرت مردم، شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شدند. بازندگان سیاسی به جای تن‌دادن به قانون و قبول رأی اکثریت مردم، نمایش مضحک «تقلب» را به راه انداختند و بستر ساختارشکنی و اقدامات ضد مردمی و انقلابی را فراهم آوردند و برخی با سکوت خود از اغتشاشگران حمایت کردند. مردم مسلمان ایران از گفتار و رفتار فتنه‌گران، عناصر خودفروخته به استکبار جهانی و ایادی ضد انقلاب که با هدایت رسانه‌های بیگانه، مقدس‌ترین ارزش‌های اسلامی و انقلابی را نشانه گرفته بودند به خشم آمدند و برای همیشه طومار سیاه و ننگین یزیدیان زمان را درهم پیچیدند و حماسه یوم الله ۹ دی را آفریدند. فتنه‌گران با بی‌شرمی، براندازی میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که افتخار و دستاورد عظیم ملت انقلابی ایران اسلامی بود را هدف قرار داده بودند؛ غافل از آنکه آرمان‌‌های انقلاب اسلامی فراموش ناشدنی است و مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی در پاسداری از این دستاورد بزرگ دریغ نخواهند ورزید و تمام هستی خویش را فدای ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهند نمود.

تشویق و ترغیب سران فتنه به اغتشاش و آشوب و هتک‌حرمت به ارزش‌های دینی و انقلابی، عمق کینه‌توزی و توطئه استکبار و صهیونیسم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داد؛ این فتنه بزرگ با بصیرت انقلابی و هوشیاری مردم آگاه و غیور ایران در سایۀ رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای )مدظله‌العالی) ناکام ماند و توطئه‌ها برای ایجاد شکاف و تفرقه در میان صفوف متحد و یکپارچه ملت بزرگ ایران نقش بر آب شد و فتنه گران رسوای زمانه شدند.

اکنون پس از گذشت هفت سال از محکومیت سران فتنه در دادگاه افکار عمومی و انزجار علنی آحاد مردم انقلابی، همچنان برخی لجوجانه بر پیمودن راه باطل و حفظ موضع ناصواب خود اصرار می‌ورزند و قصد تطهیر فتنه‌گران را دارند. متأسفانه در این مسیر برخی ازکسانی که شعار ولایت‌مداری سر می‌دهند در میدان عمل به شعار خود پایبند نبوده و به ‌جای آنکه صف خود را از دشمنان قسم‌خورده نظام جدا کنند پروژۀ به فراموشی سپردن فتنه را کلید می‌زنند غافل از آنکه ملت شریف ایران پاسخ این دهن‌کجی‌ها را با حضور پرشور خود در یوم الله ۹ دی خواهند داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت یوم‌الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و تقدیر از مردم غیور و بصیر گیلان که با پیشتازی و سبقت خود یک روز زودتر و در روز هشتم دی ماه سال ۸۸ به صحنه آمدند و مفتخر به دریافت مدال بصیرت از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی شدند؛ از فرزندان دیار میرزا دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم بزرگداشت این روز بیاد ماندنی در سراسر گیلان بویژه «اجتماع بزرگ طلایه‌داران بصیرت» که در روز چهارشنبه هشتم دی ماه ساعت ۱۰ صبح در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌گردد، برگ زرّین دیگری بر صحیفه تاریخ انقلاب اسلامی استان گیلان بیافزایند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد