صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسئولان مرز خود را با «فتنه» و سران فتنه به‌صورت آشکار اعلام کنند

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ گفت: همه مسئولان در نظام اسلامی باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به‌صورت آشکار اعلام کنند و در این باره سکوت جایز نیست. ولی داداشی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام موضع و دوری جستن از جریان فتنه سال ۸۸ […]

کد خبر : 23891 | 9:49 ق.ظ | ۴ دی , ۱۳۹۵

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ گفت: همه مسئولان در نظام اسلامی باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به‌صورت آشکار اعلام کنند و در این باره سکوت جایز نیست.

ولی داداشی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام موضع و دوری جستن از جریان فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: هر کسی در هر جایگاه و مسئولیتی که باشد باید در چارچوب گفتمان مقام معظم رهبری و قانون حرکت کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه خیانت سران فتنه هرگز از ذهن تاریخی ملت فراموش نخواهد شد، افزود: همه مسئولان در نظام اسلامی باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به‌صورت آشکار اعلام کنند و در این باره سکوت جایز نیست.

وی با اشاره به نطق‌های برخی از نمایندگان در جلسه رای اعتماد به وزراء در مجلس گفت: با گذشت حدود ۷ سال از فتنه ۸۸ برخی این شبهه را مطرح می‌کنند که هر چه بوده گذشت اما باید بدانند از مکتب سالار و سرور شهیدان امام حسین‌(ع) یاد گرفتیم که از هر جریانی باید عبرت بگیریم.

داداشی با تاکید بر اینکه حوادث تلخ سال ۸۸ هرگز از ذهن مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی پاک نمی‌شود تصریح کرد: خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی این فتنه در نطفه خاموش شد.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ایران در طول دوران انقلاب گردنه‌های تاریخی بسیار سختی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند که مهمترین آن در ۹ دی به وقوع پیوست.

نماینده مردم آستارا در مجلس بر لزوم درس گرفتن و عبرت‌آموزی از حوادث مهم گذشته، بازخوانی فتنه ۸۸ و کالبدشکافی آن تاکید کرد و افزود: باید به‌صورت مستمر بصیرت عمومی جامعه را بالا برد و به‌ویژه جوانان را نسبت به مسائل انقلاب، توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشنا ساخت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد