صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه ۹ دی آتش «فتنه» را خاموش کرد

امام جمعه لنگرود به حماسه جاودان و ماندگار نهم دی‌ماه ملت ایران در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی آتش فتنه دشمنان علیه انقلاب اسلامی را خاموش کرد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه  شهر لنگرود با اشاره به حماسه جاودان و ماندگار ۹ دی ملت ایران اظهار […]

کد خبر : 23902 | 7:57 ق.ظ | ۴ دی , ۱۳۹۵

امام جمعه لنگرود به حماسه جاودان و ماندگار نهم دی‌ماه ملت ایران در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی آتش فتنه دشمنان علیه انقلاب اسلامی را خاموش کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی صدیق در خطبه‌های نماز جمعه  شهر لنگرود با اشاره به حماسه جاودان و ماندگار ۹ دی ملت ایران اظهار کرد: حماسه مذکور هرگز از ذهن ملت ایران پاک نمی‌شود.

وی به ویژگی منتظران امام زمان (عج) اشاره کرد و افزود: بیش از ۸۰ وظیفه برای منتظران امام عصر (عج) تعیین شده و شاخص‌ترین آنها اطاعت‌پذیری از ولی امر مسلمانان است.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه دشمنان به بهانه تقلب توطئه علیه نظام اسلامی را در انتخابات سال ۸۸ آغاز کردند، تصریح کرد: حماسه ۹ دی لبیک مردم ایران به ندای مقام معظم رهبری بود.

صدیق به اقتدار ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با فرهیختگان در مورد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی حائز اهمیت است.

وی، هدف دشمنان را از بین بردن حقانیت اسلام خواند و بیان کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی مانند دوران دفاع مقدس با دشمن‌شناسی و اقدام به‌موقع در سایه ولایت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

امام جمعه لنگرود در پایان با اشاره به تشکیل یگان حفاظت هواپیمایی کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام (ره)، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با روش‌های مختلف درصدد از بین بردن امنیت کشور و هواپیماربایی بودند و سپاه پاسداران به عنوان بازوان ولایت در این امر عملکرد موفقی داشته است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد