صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر شهرستان املش/ وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

اولین نشست ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان املش اول دی ماه به ریاست اسماعیل درویش فرماندار املش تشکیل شد. در آستانه فرا رسیدن سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه شهرستان املش به ریاست اسماعیل درویش  برگزار شد. فرماندار املش در این نشست […]

کد خبر : 23906 | 11:14 ق.ظ | ۴ دی , ۱۳۹۵

اولین نشست ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان املش اول دی ماه به ریاست اسماعیل درویش فرماندار املش تشکیل شد.

در آستانه فرا رسیدن سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه شهرستان املش به ریاست اسماعیل درویش  برگزار شد.

فرماندار املش در این نشست گفت: وحدت کلمه استراژی حضرت امام (ره) و رمز پیروزی انقلاب از سوی انقلابیون بود. لذا همه ما باید باوحدت کلمه و با زعامت ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری این انقلاب را بدست صاحب اصلی آن برسانیم.

معاون فرماندار املش  ضمن تسلیت بمناسبت درگذشت عالم ربانی و فاضل ، حجت الاسلام حاج شیخ حسن مظفری(مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان)با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

وی افزود: پیروزی انقلاب نشان دهنده وحدت کلمه ، اتحاد ، اسلامی بودن ،اتکا به پشتوانه قوی مردمی، استکبار ستیزی ،رهبری همه جانبه امام راحل و پافشاری براهداف و آرمانهای اسلامی انقلابی ازمهمترین این ویژگی ها بود.بنابراین ما باید به پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و به جهت بیعت مجدد با آرمان های انقلاب و امام و مقام معظم رهبری از هر فکر و جناح و گروه وبرای نشان دادن ولایتمداری وتبعیت محض از ولایت هرچه در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته و در جهت هرچه باشکوهتر برگزاری این ایام تلاش نماییم.

درویش با تاکید براهمیت هر چه بیشترگرامیداشت دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که قادر به اداره انقلاب و صدورآ ن به جوامع دیگر است

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است یادآور شد: دهه فجر از ایام الله است و لازم است که مسئولان در کنار مردم در برنامه های این دهه به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند.

وی در پایان جلسه فوق اضافه کرد: همه نهادها و دستگاهها ضمن برنامه ریزی برای برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر زمینه حضور پرشور مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم شود.

اسماعیل درویش در ادامه با توجه به نزدیکی روز حماسی (۹دی) با اشاره به این روز گفت : ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت بود گفت : ۹ دی سالروز تجدید بیعت امت اسلامی با مقام معظم رهبری در برابر همه دشمنی ها ی داخلی و خارجی است لذا در انروز وفاداری خود را به خون سرخ شهیدان و ولایتمداری مان را به ولی فقیه زمان نشان خواهیم داد
او اعلام کرد: مراسم گرامیداشت ۹ دی در محوطه گلزار شهدای املش با سخنرانی حجت الاسلام صفری امام جمعه شهرستان راس ساعت ۹ تا ۱۱صبح چها ر شنبه ۸ دی با حضور مسولان برگزار خواهد شد.

.

http://amlash.gilan.ir/sites/amlash.gov.ir/files/95/10/02/attachments/photo_2016-12-22_11-28-15.jpg

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد