صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسئولان نظام باید مرز بین خود و فتنه گران را شفاف اعلام کنند

امام جمعه انزلی با بیان اینکه مسئولان نظام باید مرز بین خود و فتنه گران را شفاف اعلام کنندگفت: وظیفه هر مومن انقلابی است که از این فتنه درس بگیرد، این حادثه مهمی است و نباید در ابعاد مختلف فراموش شود. حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه انزلی ۳ دی در خطبه های این […]

کد خبر : 23909 | 7:14 ق.ظ | ۴ دی , ۱۳۹۵

امام جمعه انزلی با بیان اینکه مسئولان نظام باید مرز بین خود و فتنه گران را شفاف اعلام کنندگفت: وظیفه هر مومن انقلابی است که از این فتنه درس بگیرد، این حادثه مهمی است و نباید در ابعاد مختلف فراموش شود.

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه انزلی ۳ دی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن ایام ولادت حضرت مسیح گفت:  مسیحیان نیز باید مانند مسلمانان علیه استکبار به پا خواسته و قیام کنند، نمی توان گفت که پیرو خداوند مسیح هستیم اما برهمه چیز چشم می بندیم.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل حفاظت هوایی سپاه پاسداران این مجموعه را از مجموعه های مهم و پرتلاش و موثر انقلاب دانست و افزود: اوایل انقلاب هواپیماربایی هایی در کشور وجود داشت و دشمنان در تلاش بودند از این راه برای مقابله با انقلاب اسلامی و ناامن جلوه دادن کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام شمس الدین  ادامه داد: از زمانی که مجموعه توانمند حفاظت از پرواز در کشور ایجاد  شد، امنیت خوبی بر پروازهای داخلی و خارجی فراهم شد تا جاییکه  به اعتراف دستگاه های امنیتی دنیا از این مجموعه به عنوان گارد آهنین نام می برند.

وی در ادامه با اشاره به هفتم دی، سالروز تشکیل نهصت سوادآموزی، فراگیری دانش را از دستورات موکد اسلام دانست و اظهار کرد: ابتدای پیروزی انقلاب بی سوادی در کشور بالا بود و نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و خدمات بسیار شایسته ای انجام شد.

خطیب جمعه انزلی با ابراز تاسف از وجود بی سوادی در کشور اذعان کرد: برخی از افراد در سنین تحصیل از سواد آموزی محروم مانده اند که امیدواریم با کمک مردم و مسئولان آموزش و پرورش این امر نیز مرتفع شود.

وی در ادامه  به هشتم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت اشاره کرد و گفت: این روز از مهمترین حوادث انقلاب ماست.

حجت الاسلام شمس الدین اضافه کرد: فتنه ۸۸ از برنامه های دقیق و توطئه های برنامه ریزی شده توسط افرادی بود که خود فرزندان انقلاب بودند.
وی تصریح کرد: این فتنه حرکت بسیار شومی بود که به سرعت اوج گرفت اما با بصیرت و استقامت مردم و رهبری خالصانه و داهیانه مقام معظم رهبری و رأفتی که به خرج دادند، برچیده شد اما بازی خوردگان دشمنان متاسفانه بربازی های فتنه گرانه خود سرعت بخشیدند.

امام جمعه انزلی با بیان اینکه این فتنه باید درس عبرتی برای ما و آیندگان باشد اذعان کرد: عده ای با ساده لوحی و کم تجربگی دنبال این هستند که خاطره تلخ فتنه و خاطره شیرین ۹دی در بین مردم ما فراموش شده و از بین برود و تعابیر مختلفی هم بران آن  بکار می برند.

وی تاکید کرد: وظیفه هر مومن انقلابی است که از این فتنه درس بگیرد، این حادثه مهمی است و نباید در ابعاد مختلف فراموش شود.

حجت الاسلام شمس الدین  با تاکید اینکه مسئولان نظام باید مرز بین خود و فتنه گران را شفاف اعلام کنند افزود: کسانی که از فتنه گران حمایت کرده و می خواهند فراموش شود مگر فراموش کردند این فتنه چه بلایی برسر این نطام و انقلاب و کشو آورده است، ننگ این فتنه و فجایع آن چگونه قابل شستشو است؟

وی با بیان اینکه حضور در تجمعات هشت و نهم دی وظیفه ایی همگانی است خاطرنشان کرد: تلاش شود تا مراسم روز هشتم و نهم دی ماه هرچه پررنگ تر و باشکوه تر برگزار شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد