صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان/ روستاییان در عرصه انقلاب پیشتاز هستند

نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان با حضور اعضای آن در سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد. رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان در […]

کد خبر : 23925 | 2:46 ب.ظ | ۵ دی , ۱۳۹۵

نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان با حضور اعضای آن در سازمان جهاد کشاورزی گیلان برگزار شد.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان در نشست مذکور اختصاص یک کمیته به روستاییان و عشایران را نشانه اهمیت موضوع و نقش تاثیرگذار این قشر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی تصریح کرد: از نگاه روان‌شناسان روستاییان دارای طینت پاک، خونگرم، صمیمی، مصمم، خونگرم و با اخلاص هستند و بهتر به وظایف خود عمل می‌کنند و در عرصه انقلاب پیشتاز هستند.

وی با اشاره به اینکه روستاییان باید در دهه فجر حضوری پررنگ داشته باشند، گفت: برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر با همکاری روستاییان و عشایران به صورت مردمی برگزار می‌شود که برگزاری جشن انقلاب یکی از این برنامه‌ها است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان بهره‌مندی از توان مردم برای بهتر برگزار کردن برنامه‌های جشن انقلاب را ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس انقلاب هستند و جلب مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد از اهداف برنامه‌های کمیته مذکور است.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان نیز در نشست مذکور این کمیته را یکی از شاخص‌ترین و برترین کمیته‌های ستاد دهه فجر استان عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نورافشانی روستاها، تجلیل از فرزندان شهدا، ایثارگران و… از جمله برنامه‌های این کمیته در دهه فجر است.

حجت‌الاسلام روح‌الله موسوی مسؤولیت کمیته روستایی و عشایری دهه فجر گیلان در شهرستان‌های استان را به‌عهده مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی دانست و تصریح کرد: دو هزار و ۵۰۰ روستا در گیلان وجود دارد که دو هزار و ۳۰۰ روستا دارای بیش از ۲۰ خانوار و دهیار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز با ابراز رضایت از فعالیت کمیته مذکور اظهار کرد: باید زمینه مشارکت مردم در دورترین نقطه استان فراهم شود و مردم در شادی جشن پیروزی انقلاب سهیم باشند.

علیرضا شعبان‌نژاد با تأکید بر ضرورت برگزاری برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی، خاطرنشان کرد: هنر مسؤولان دولتی در برنامه‌ریزی دهه فجر حمایت و مشارکت است و برنامه‌ها باید مردمی برگزار شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد