صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر گیلان/ برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی

نشست هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گیلان، ۵ دی به ریاست پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در مجتمع فرهنگی ایثار برگزار شد. عبداله پاکاری در این جلسه با بیان اینکه ۲۲ بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملت بزرگ ایران است گفت: مردم انقلابی ایران توانستند تحت […]

کد خبر : 23935 | 3:13 ب.ظ | ۵ دی , ۱۳۹۵

نشست هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه فجر استان گیلان، ۵ دی به ریاست پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در مجتمع فرهنگی ایثار برگزار شد.
عبداله پاکاری در این جلسه با بیان اینکه ۲۲ بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملت بزرگ ایران است گفت: مردم انقلابی ایران توانستند تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه و روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونینی مقابل استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کنند و بار دیگر نقش تاریخی و بی مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید نمایند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با تبعیت از اندیشه‌های خردمندانه امام عظیم‌الشان در مقابل حکومت استبداد پهلوی از توپ، تانک و گلوله‌های آنان نهراسیدند و شهید شدند.
رییس کمیته ایثارگران دهه فجر استان گیلان  تصریح کرد:همان‌گونه که ایثارگران در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند، کمیته ایثارگران نیز باید به همان اندازه نقش محوری خود را در برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر پر محتوا کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ادامه داد: بزرگداشت پیروزی انقلاب و یوم اللّه ۲۲ بهمن به معنای بزرگداشت آرمان های اسلامی و اعتقادات دینی است، که جوهره انقلاب را تشکیل می دهند.
عبداله پاکاری با بیان اینکه کمیته ایثارگران یکی از بیست کمیته ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر می باشد اظهار داشت: ۴ برنامه محوری مراسم ورود حضرت امام (ره) و نواختن زنگ انقلاب در گلزار شهدا ، مراسم میهمانی لاله ها در گلزارهای شهدای سراسر استان ؛ مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جز وظایف اصلی این کمیته می باشد.
رییس کمیته ایثارگران دهه فجر استان گیلان اعلام نمود:  استان گیلان ۶۳ شهید انقلاب و ۵۸ جانباز دوران پیروزی انقلاب اسلامی دارد و ۲۰ دستگاه عضو کمیته ایثارگران می باشند.
در این جلسه کلیات وظایف کمیته تشریح گردید و پیشنهادات دستگاهها مطرح  و هر کدام از اعضا به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.
.
.
.
.
.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد