صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






۸ دی قیام فتنه‌ستیز مردم گیلان بود

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ با هدف اصلی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت گفت: قیام فتنه‌‌ستیز ۸ دی مردم گیلان و ۹ دی ملت ایران مهر تایید محکمی بر مشروعیت نظام مقدس اسلامی بود. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد درویشی به […]

کد خبر : 23995 | 5:21 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۵

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ با هدف اصلی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت گفت: قیام فتنه‌‌ستیز ۸ دی مردم گیلان و ۹ دی ملت ایران مهر تایید محکمی بر مشروعیت نظام مقدس اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد درویشی به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: آنچه موجب استقلال، آزادی، خودکفایی، عزت و اقتدار ایران اسلامی شده، همدلی و همزبانی مردم در پرتو ولایت فقیه و نظام مقتدر جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه ولایی و غرور آفرین ۹ دی، گفت: ۹ دی مظهری ناب از نمود مردم‌سالاری دینی است که در آن مردم ایران با اراده و خواست خود تجدید بیعتی تاریخی با ولایت فقیه را به نمایش گذاشته و مهر تأیید محکمی بر مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.

نظام اسلامی دموکراسی‌ترین نظام دنیاست /مسببان فتنه از ملت نبودند

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دموکراسی‌ترین نظام حاضر در دنیا است، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون همواره مردم به عنوان ولی‌نعمتان نظام و محور اصلی تحولات در کشور سرنوشت خود را در پرتو حضور پربرکت ولایت به دست خود رقم زدند و هرگز از صراط مستقیم الهی که همان مسیر اصلی حرکت نظام است خارج نشده‌اند.

درویشی مسببان فتنه ۸۸ را از ملت ایران ندانست و گفت: کسانی که با بی‌شرمی و وحشی‌گری حوادث فتنه ۸۸ را رقم زدند دشمنان اسلام ناب محمدی (ص)، خائنان به ملت و کشور و نیز خودفروختگان بی وطن بودند و جایگاهی بین مردم ایران ندارند.

وی یوم‌‌الله نهم دی را «روز بصیرت‌افزایی و تجدید میثاق امت غیور مسلمان و ملت شریف ایران با ولایت فقیه» دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران پاسداران اصلی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند و همواره با بصیرت، آگاهی و ولایت‌ مداری در سنگر دفاع از تنها نظام مقتدر اسلامی جهان با نثار جان و مال خود مجاهدت می‌کنند.

۸ دی قیام فتنه‌ستیز مردم گیلان بود

این مسؤول با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار گیلان پیشگام این حماسه‌آفرینی بودند، گفت: گیلانیان یک روز زودتر از دیگر استان‌ها یعنی در هشتم دی ماه ۸۸ فتنه را محکوم و علیه آن با بصیرت و انزجار قیام کردند و قیام فتنه‌‌ستیز ۸ دی مردم گیلان همواره در تاریخ گرانقدر انقلاب اسلامی باقی و جاویدان می‌ماند.

وی با بیان اهداف شوم فتنه ۸۸، اضافه کرد: فتنه ۸۸ با هدف اصلی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت و در این مسیر نفوذ در قشر فرهیخته و دانشگاهی کشور و جدایی و تفرقه‌افکنی بین حوزه و دانشگاه از راهبردهای بنیادین سران فتنه بود.

درویشی با تأکید بر لزوم بازشناسی علمی فتنه ۸۸، تصریح کرد: این دوره کوتاه از تاریخ انقلاب اسلامی شاهد تجربیات عظیم و قابل تأملی است که باید جوانب مختلف آن در قالب همایش و پژوهش‌های متعدد علمی مورد واکاوی و بررسی دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش شوم آمریکای جهانخوار در طرح‌ریزی و اجرای فتنه ۸۸، افزود: بدون تردید آمریکا و دیگر کشورهای استکباری جهان هدفی جز تباهی ایران اسلامی و به بندگی کشیدن مردم کشورمان ندارند و آنچه موجب استقلال، آزادی، خودکفایی، عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده همدلی و همزبانی مردم در پرتو ولایت فقیه و نظام مقتدر جمهوری اسلامی است.

 بالندگی علمی ایران موجب هراس دشمنان است

وی ادامه داد: دشمن از بالندگی روز افزون کشور در زمینه دانش و فناوری هراس دارد و تاکنون برنامه ریزی های متعددی جهت جلوگیری از شتاب حرکت علمی ایران صورت داده است. یکی از اهداف شوم فتنه گران داخلی و خارجی ضربه به پیشرفت های خیره کننده صنایع هسته ای و موشکی کشور بود که بدون یاری بیگانگان و با اتکا به ظرفیت دانش بومی حاصل شده است.

مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان استقلال در دانش هسته‌ای و موشکی را عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان دانست و گفت: اکنون به برکت حماسه‌آفرینی‌های مردم شریف ایران و ثبات نظام مقدس و مردم‌سالار جمهوری اسلامی، تحقیقات کاربردی سرعتی روزافزون یافته و با شتاب علمی حاصل شده در تمام حوزه‌های فناوری بیگانگان را از دست‌درازی به کشور باز داشته‌ایم.

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی که ۲۷ آذرماه سال جاری، خاطرنشان کرد: وحدت و برادری بین شیعه و سنی عامل توسعه و تعالی کشور بوده و در فتنه ۸۸ یکی از راهبردهای فتنه‌گران ایجاد دشمنی و نفاق در صفوف مسلمانان و جدایی این دو قشر از یکدیگر بود که با بصیرت مسلمانان شیعه و سنی این توطئه شوم خنثی و ابتر باقی ماند.

درویشی متذکر شد: باید این مهم که همواره «شیعه‌ انگلیسی و سنی آمریکایی مانند هم هستند و سعی آنها این است که مسلمانان را به جان هم بیندازند، چراغ راه مسلمانان جهان قرار گیرد تا در پرتو اسلام ناب محمدی(ص) و رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای شرایط ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی (عج) مهیا شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد