صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد ۹ دی ماسال/ مردم با خلق حماسه ۹ دی نشان دادند که پیرو ولایت هستند

فرماندار ماسال گفت: در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ مردم با بصیرت ایران وقتی متوجه خطر برای جمهوری اسلامی و بی‌حرمتی به مقدسات خود شدند با همبستگی حماسه ۹ دی را رقم زدند و نشان دادند که حامی جمهوری اسلامی و پیرو ولایت هستند.  محمود قاسم‌نژاد در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۹ دی […]

کد خبر : 24014 | 6:02 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۵

فرماندار ماسال گفت: در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ مردم با بصیرت ایران وقتی متوجه خطر برای جمهوری اسلامی و بی‌حرمتی به مقدسات خود شدند با همبستگی حماسه ۹ دی را رقم زدند و نشان دادند که حامی جمهوری اسلامی و پیرو ولایت هستند.

 محمود قاسم‌نژاد در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۹ دی ماسال اظهار داشت: بعد از گذشت ۳۷ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید مباحث مربوط به آن نوتر شود.

فرماندار ماسال گفت: در دوران حکومت ستم‌شاهی با وجود وضعیت اقتصادی مناسب و درآمد سرشار و در شرایط برابری ارزش پول ما در برابر دلار و با وجود دلارهای نفتی، اتفاق و پیشرفت خاصی در کشور رخ نداد.

قاسم نژاد افزود: ما در ۳۷ سال گذشته به اشکال مختلف انرژی، اعتبار و هزینه خود را صرف خنثی کردن توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی کردیم و با وجود این مشکلات توانستیم پیشرفت نسبی در جامعه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کشور ما در زمینه صنایع نظامی و دفاعی جزء برترین‌های جهان است گفت: توسعه، پیشرفت و رشد در حوزه پزشکی، هسته‌ای، فنی و غیره در شرایط تحریم و نابرابری از توفیقات نظام اسلامی بود.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه حقوق شهروندی، اصل عدالت و پایمال شدن اموال ملت از نقاط ضعف جامعه است تصریح کرد: عامل مهمی می‌تواند که جمهوری اسلامی را به خطر بیندازد فاصله گرفتن از مردم است و ارتباط با مردم تضمین بقای نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حکومت شاهنشاهی مردم از وابستگی و پیروی بی‌چون و چرا به استکبار و غرب خسته شده بودند گفت: مردم در شرایطی که پایه‌های فرهنگی و ارزش‌های ‌اسلامی به سخره گرفته شده بود یک انقلاب فرهنگی انجام دادند.

فرماندار ماسال با اشاره به اعلام عمومی مقام معظم رهبری در انتخابات سال ۹۲ که فرمودند “اگر هر کسی این نظام را قبول ندارد هم باید به انتخابات بیاید” افزود: باید فضای انقلاب منفذی باشد برای تنفس در جمهوری اسلامی.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه روز ۹ دی در کشور ما روز بصیرت نامگذاری شد افزود: از تاکیدات مقام معظم رهبری بحث بصیرت است و مسئولان نظام باید به این امر توجه داشته باشند که پذیرفتن انتقاد سازنده برای پیشرفت و حفظ نظام بسیار مهم است.

وی گفت: در حادثه‌ای که در انتخابات سال ۸۸ رخ داد مردم با بصیرت ایران وقتی متوجه خطر برای جمهوری اسلامی و بی‌حرمتی به مقدسات خود شدند با همبستگی حماسه ۹ دی را رقم زدند و نشان دادند که حامی جمهوری اسلامی و پیرو ولایت هستند.

فرمانده سپاه ماسال نیز در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: اگر در حادثه کربلا بی‌بصیرتی مردم و عدم حضور به موقع مردم باعث بریده شدن سر امام حسین(ع) شد در انقلاب اسلامی عکس این قضیه اتفاق افتاد و بصیرت مردم ایران در ۹ دی ستودنی است.

سرهنگ پاسدار حمید جانباز گفت: مردم ایران با پیروزی در انقلاب اسلامی عزت و استقلالی به‌دست آوردند که نه در رژیم شاهنشاهی و نه در حکومت‌های پیش از آن وجود نداشت و این مهمترین دستاورد انقلاب است./ تسنیم






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد