صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه ۹ دی دودمان براندازان را برانداخت

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه ۹ دی موجب به گِل نشستن تلاش مذبوحانه بیگانگان نشان‌دار توسط عده‌ای در داخل ایران اسلامی شد و دودمان براندازان را برانداخته است. آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه یوم‌الله ۸ دی در گیلان و ۹ دی در ایران نقطه […]

کد خبر : 24040 | 9:26 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۵

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه ۹ دی موجب به گِل نشستن تلاش مذبوحانه بیگانگان نشان‌دار توسط عده‌ای در داخل ایران اسلامی شد و دودمان براندازان را برانداخته است.

آیت‌الله رضا رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه یوم‌الله ۸ دی در گیلان و ۹ دی در ایران نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار نظام مردم‌سالاری دینی است اظهار کرد: حماسه ۹ دی موجب به گِل نشستن تلاش مذبوحانه بیگانگان نشان‌دار توسط عده‌ای در داخل ایران اسلامی شد و دودمان براندازان را برانداخته است.

وی به قیام و خروش ملت عاشورایی و بصیر حسینی (ع) در مقابل فتنه‌گران اشاره کرد و افزود: حماسه ۹ دی برای همیشه درس عبرتی بر حافظه تاریخ ماندگار نظام اسلامی شده است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه مردم وفادار ایران در برهه‌های مختلف پس از انقلاب در مقابله با فتنه‌ها و آزمایش‌های سنگین پیروزمندانه نقش آفرینی کردند، تصریح کرد: بر صلابت و شوکت ملت ایران باید افتخار کرد.

رمضانی، بصیرت و هوشمندی ملت ایران را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: ملت غیور ایران اسلامی و دیگران می‌دانند عملکرد زشت و ناپسند تمام کسانی که به هر شکل در اصل فتنه یا در دفاع از آن موثر بودند، همواره در خاطره مردم و تاریخ انقلاب ماندگار می‌ماند.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر آگاهی، عزم و بصیرت مردم گیلان در حماسه ۸ دی‌ماه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: ۸ و ۹ دی‌ماه امسال عظمت و خروش مردم گیلان هر صدای مأیوس‌کننده‌ای را در خود محو کرده و مجد سیاسی این مرز و بوم را در دیده متعجب دشمنان نظام می‌نشاند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد