صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






لنگرود/ یوم الله ۹ دی فتنه ۸۸ را به زباله‌دان تاریخ انداخت

  عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه ۹ دی فتنه ۸۸ را به زباله‌دان تاریخ انداخت. آیت‌الله پروایی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع شهر لنگرود اظهار کرد: با حضور خود در این مراسم ثابت کردیم که در مسیر انقلاب ثابت‌قدم هستیم و اگر در هر زمانی فتنه‌ای ایجاد شود بر اساس […]

کد خبر : 24107 | 10:52 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۵

 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه ۹ دی فتنه ۸۸ را به زباله‌دان تاریخ انداخت.

آیت‌الله پروایی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع شهر لنگرود اظهار کرد: با حضور خود در این مراسم ثابت کردیم که در مسیر انقلاب ثابت‌قدم هستیم و اگر در هر زمانی فتنه‌ای ایجاد شود بر اساس دستاوردهای انقلاب، آرمان‌های شهدا و ولایت مطلقه فقیه را با متاع ناچیز دنیا و مسؤولیت دنیایی عوض نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز اثبات می‌کنیم که تا آخرین قطره خون خود در مسیر انقلاب با فتنه‌گر مقابله می‌کنیم، افزود: ما در مسیر انقلاب برای تعظیم شعائر انقلابی و اسلامی ثابت‌قدم هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری حرکت در مسیر ولایت فقیه را مورد تأکید همگان قرار داد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری تعبیرشان درباره اتفاق سال ۸۸ به نام فتنه و فتنه‌گری تغییر نکرده هر چند عده‌ای تلاش می‌کنند فتنه را یک حادثه یا اتفاق تحریف کنند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ دست به جرم و جنایت زدند، گفت: آنچه برای خانواده‌های معظم شهدا، دلسوزان نظام و ملت ثابت شد فتنه ۸۸ یک جریان عادی نبوده بلکه اتفاقی بود که برای آن ده‌ها سال نقشه کشیده بودند و موجی ایجاد کردند و عده‌ای از خواص خود را به خواب زدند یا در مسیر رسیدن به دنیا سوار موج ایجاد شده دشمن شدند.

پروایی گفت: فتنه‌گران به دلیل خسارت و آسیب زدن به فرزندان ملت، اموال آنها و توهین به مقام معظم رهبری باید از آنها عذرخواهی کنند.

وی با تصریح بر اینکه آغوش انقلاب برای همه باز است، بیان کرد: اهل تقوا وارد بهشت می‌شوند نه اهل فتنه و نفاق، و عده‌ای در اوایل انقلاب تلاش کردند و بعد از مسیر انقلاب خارج شدند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ولایت فقیه را نقطه پرگار حق خواند و افزود: نه چپ و نه راست، زیرا راست و چپ مصداق گمراهی بوده و ما باید فتنها خط ولایت مطلقه فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه خواص از مسیر شهدا، امام(ره) و انقلاب فاصله گرفتند، تصریح کرد: دنیاطلبی و عافیت‌طلبی بین مسؤولان درد بزرگی است.

پروایی به حضور رزمندگان در سوریه اشاره کرد و یادآور شد: اگر در سوریه نجنگیم داعش به مرزهای ما نفوذ می‌کند و ما مدیون فرهنگ انقلابی شهدا هستیم.

وی فاصله گرفتن از انقلاب را موجب بدبختی خواند و افزود: اگر در مسیر شهدا و انقلاب نباشیم از ایادی فتنه و بیگانه می‌شویم و در فتنه ۸۸ آمریکا تلاش‌های زیادی کرد اما با مدیریت حکیمانه ولایت فقیه و آگاهی و بصیرت مردم ولایت‌مدار نقشه فتنه‌گران خنثی شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در مقابل فتنه ۸۸ مردم غیور گیلان در ۸ دی و ملت ایران در ۹ دی چنان عظمتی نشان دادند که دنیا خیره شد و در ۹ دی همه‌پرسی ملت اتفاق افتاد و فتنه به زباله‌دان تاریخ ریخته شد.

وی با تأکید به اینکه علما در بصیرت‌افزایی جامعه تلاش کنند، متذکر شد: علما وارثان انبیا هستند و باید در خط نخست بصیرت‌افزایی جامعه باشند./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد