صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






باید مبانی و آرمان‌های امام (ره) در دهه فجر برای مردم تبیین شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: مبانی و آرمان‌های امام (ره) باید در جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برای مردم تبیین و تشریح شود. علیرضا شعبان‌نژاد در دومین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با گرامی‌داشت یاد امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدمات انقلاب به مردم باید […]

کد خبر : 24200 | 1:53 ب.ظ | ۱۲ دی , ۱۳۹۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: مبانی و آرمان‌های امام (ره) باید در جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برای مردم تبیین و تشریح شود.
علیرضا شعبان‌نژاد در دومین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با گرامی‌داشت یاد امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدمات انقلاب به مردم باید بیان شود.

وی به نسل‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نسل امروز دوران پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده و باید تلاش کنیم نسل کنونی را با شهدا، امام (ره) و مقام معظم رهبری بیشتر آشنا کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر ایجاد نشاط و امیدواری در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مبانی و آرمان‌های امام (ره) برای مردم تبیین و تشریح شود.

شعبان‌نژاد، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را سرمایه‌گذاری خواند و تصریح کرد: در طول زمان فعالیت‌های فرهنگی آثار خود را نشان می‌دهد.

وی بر مردمی برگزار کردن جشن‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: مدیران موظف هستند جشن‌های انقلاب را با مشارکت مردم به طور ویژه برگزار کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: اگر ادبیات خود را با ملت هماهنگ کنیم، مردم در اجرای برنامه‌ها کمک می‌کنند ضمن اینکه تمام تفکرات سیاسی در جشن‌های دهه فجر حضور دارند.

شعبان‌نژاد، امیدواری مردم در روستاها را بالاتر از شهرها عنوان کرد و یادآور شد: بخش کشاورزی وفادارترین بخش به نظام اسلامی است و مقام معظم رهبری بارها بخش کشاورزی را محور توسعه بیان فرمودند.

*برگزاری جشن انقلاب در روستاهای گیلان

جانشین مسؤول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: امسال جشن انقلاب در روستاهای استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله موسوی به تشکیل ستاد جشن انقلاب در تمام روستاهای گیلان اشاره کرد و افزود: در روستاهای دارای شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی و شهدای حرم برنامه جشن انقلاب به طور ویژه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شناسایی و معرفی الگوهای برتر روستایی از برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است، تصریح کرد: همزمان با دهه فجر گروه‌های پزشکی به منظور ویزیت رایگان به روستاها اعزام می‌شود.

جانشین مسؤول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، گرامی‌داشت دهه فجر را به‌منزله ارج گذاشتن به ۱۵ سال مبارزه امام (ره) و مردم ایران خواند و بیان کرد: همدلی و اتحاد باید سرلوحه فعالیت دست‌اندرکاران در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب باشد.

موسوی، دهه فجر را ماندگارترین رویداد انقلاب اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: دهه فجر متعلق به آحاد مردم ایران است و با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تلاش استکبار در سلب اقتدار از انقلاب اسلامی، متذکر شد: دهه فجر فرصت مناسبی در استکبارستیزی و بصیرت‌افزایی است.

جانشین مسؤول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان بر همخوانی برنامه‌ها با ارزش‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده شهدا از برنامه‌های کمیته مذکور در دهه فجر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد