صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه عکس حماسه آفرینان ۸ دی

نمایشگاه عکس حماسه آفرینان ۸ دی با ۴۰ تابلو عکس از خلق حماسه ۸دی توسط مردم ولایتمدار شهر رشت طی سالهای گذشته در سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری رشت افتتاح و از کلیپ وارثان ۸دی رونمایی شد. سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون شورای اسلامی رشت در این مراسم با اینکه حماسه سازی مردم ایران […]

کد خبر : 24205 | 2:13 ب.ظ | ۱۲ دی , ۱۳۹۵

نمایشگاه عکس حماسه آفرینان ۸ دی با ۴۰ تابلو عکس از خلق حماسه ۸دی توسط مردم ولایتمدار شهر رشت طی سالهای گذشته در سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری رشت افتتاح و از کلیپ وارثان ۸دی رونمایی شد.

سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون شورای اسلامی رشت در این مراسم با اینکه حماسه سازی مردم ایران در ۹ دی نشان از دشمن شناسی و بصیرت این ملت است اظهار داشت: راهی که حماسه ۸دی و ۹ دی ایجاد کرد هرگز به پایان نمی رسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه ملت ایران در جای جای این سرزمین خود جوش وارد میدان شدند و در مقابل فتنه گران ایستادند گفت: پیشتازی مردم گیلان در حلق حماسه ۸دی نشان داد که گیلانی ها در بصیرت ریشه دارند.

سید رضا موسوی روزان خاطرنشان کرد:مردم ما همواره پای انقلاب و آرمان های خود ایستاده اند و هر کجا که احساس نیاز کنند وارد میدان می شوند و از اعتقادات و باورهای خود دفاع می کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه حماسه ۸ و ۹دی نیر خلاص را به فتنه گران زد افزود: مردم ولایتمدار گیلان با پیشتازی در خلق حماسه و حمایت از انقلاب و امام خود نشان دادند که همواره با جان و دل پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

در ادامه امیر حسین علوی با اشاره به حضور پر شور مردم گیلان در تجمع طلایه داران بصیرت در روز ۸دی افزود: ۸دی نشان از بصیرت مردم گیلان دارد که همواره   در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و اجتماعی پیشتاز بوده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت به لغو برنامه های روز رشت اشاره کرد و گفت: امسال نیز  برنامه ریزی شده بود تا در کنار مناسبت‌های دیگر این روز باشکوه هم گرامی داشته شود که لغو شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد