صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر آستارا/ بهره گیری از همه ظرفیت ها برای برگزاری جشن انقلاب

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه انقلاب اسلامی جلوه ای از نهضت پر عظمت پیامبر اسلام در تشکیل حکومت دینی است‌، گفت: این انقلاب محدود به یک گروه و یا یک عده خاص نیست، بلکه متعلق به همه اندیشه ها و جناح ها و گروه هاست. محمد مهدی مظفری، سرپرست فرمانداری آستارا، ۱۱ دی […]

کد خبر : 24213 | 2:32 ب.ظ | ۱۲ دی , ۱۳۹۵

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه انقلاب اسلامی جلوه ای از نهضت پر عظمت پیامبر اسلام در تشکیل حکومت دینی است‌، گفت: این انقلاب محدود به یک گروه و یا یک عده خاص نیست، بلکه متعلق به همه اندیشه ها و جناح ها و گروه هاست.

محمد مهدی مظفری، سرپرست فرمانداری آستارا، ۱۱ دی در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی و استبداد رژیم پهلوی در ایران ریشه کن شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی که با رهبری هوشمندانه و مدبرانه حضرت امام خمینی (ره)و پشتیبانی مردمی شکل گرفت و به پیروزی رسی، منشاء تحولات عظیمی در عرصه بین المللی شد.

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود، تصریح کرد: این روز بزرگ سرمشقی برای همه ما در طول زندگی به ویژه برای نسل‌های آینده است که باید این روز را حفظ و بزرگ بشماریم.

مظفری گفت: ۲۲ بهمن روزی است که خدای تبارک و تعالی بر ملت ما منت گذاشت و این ملت را یکپارچه کرد و ملت انقلابی ما بر رژیم طاغوت غلبه کرد.

وی ادامه داد: امروز وظیفه سنگینی بر دوش همه ماست که این اعجاز بزرگ قرن، این  پیروزی بی‌نظیر و این جمهوری اسلامی را حفظ و نگهداری کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران جلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) در تشکیل حکومت دینی است‌، اظهارکرد: این انقلاب محدود به یک گروه و یا یک عده خاص نیست، بلکه متعلق به همه اندیشه ها و جناح ها و گروه هاست.

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه برگزاری جشن ها باید مظهر شکوه ملی و تجلی اراده مردم در پاسداشت سالروز انقلاب باشد که خود در آن نقش آفرین بودند، خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت ها در جشن پیروزی انقلاب بهره گرفت.

وی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت های اصناف، بازاریان، بخش خصوصی، سمن ها و سازمان های مردم نهاد موجب شور و نشاط در اجرای برنامه های جشن انقلاب می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که در دنیا پابرجا و استوار مانده است، گفت: امسال آیین های دهه فجر در شهرستان مرزی بندر آستارا با شور و حال بیشتر و در خور شان مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار می‌شود.

احمد عبادی، دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا نیز در این جلسه گفت: ما هرچه داریم از این انقلاب داریم و باید حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب باشیم.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار کنونی کشور را مدیون انقلابیم، افزود: هر قدر از سالروز پیروزی انقلاب می‌گذرد باید به همان مقدار برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر پرشورتر و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

عبادی گفت: دهه فجر بزرگداشت ارزش ها، آرمان ها و پاسداشت مجاهدت ها و ایثار شهیدان انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام ابراهیم حاتمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا نیز در این جلسه گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال اهمیت ویژه ای دارد و دشمنان در تلاشند این رخداد بزرگ را کمرنگ جلوه دهند و باید حضور گسترده در این راهپیمایی داشته و باردیگر جواب دندان شکنی به دشمنان بدهیم.

وی افزود: نشان دادن روحیه انقلابی مردم و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی از نکاتی است که باید در آیین های دهه فجر نمود پیدا کند.
حجت الاسلام حاتمی با بیان اینکه دشمنان به برنامه ریزی های مسئولان و چگونگی مراسم های ایام دهه فجر چشم دوخته اند، گفت: ۱۸ کمیته برای برنامه ریزی و اجرای شکوهمند جشن های مردمی دهه فجر در بندر آستارا تشکیل شده است./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد